شهرداری نوشهر

با حکم کمیته انضباطی تیم فوتبال شهرداری نوشهر که هدایت آن برعهده اکبر میثاقیان است سه امتیاز گرفت و به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش "ورزش‌ 24"، در پی شکایت باشگاه شهرداری نوشهر از باشگاه پتروپالایش شازند به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز به نام محمدجواد لورایی در مسابقه رو در رو که در هفته هجدهم مورخ 21 اسفند 1402 برگزار شد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی مستندات ارائه شده و استعلام‌های به عمل آمده از سازمان لیگ آرای خود در خصوص این پرونده مطروحه را اعلام کرد.

بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال غیرمجاز بودن بازیکن پتروپالایش شازند از سوی این کمیته محرز تشخیص داده شده و به استناد ماده ۶۱ مقررات انضباطی تیم شازندی با نتیجه سه بر صفر بازنده مسابقه رو درو اعلام و به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه محکوم شد. همچنین محمدجواد لورایی بازیکن پتروپالایش نیز ضمن اینکه به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد از همراهی تیمش نیز در دو مسابقه رسمی محروم گردید.

2008926

رای کمیته انضباطی به شرح زیر است:
در خصوص شکایت باشگاه شهرداری نوشهر علیه تیم پتروپالش شازند مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام آقای محمدجواد لورایی در بازی دو تیم از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ با این توضیح که بازیکن مذکور در فصل جاری در ۳ تیم دریای کاسپین بابل (لیگ دسته اول)، شهرداری نوشهر و پترو پالایش شازند (لیگ دسته دوم) قرارداد فعال داشته و مجاز به عقد قرارداد با باشگاه سوم در یک فصل نمی‌باشد. با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به استعلام‌های به عمل آمده از سازمان لیگ که موید انعقاد قرارداد توسط آقای محمدجواد لرایی با سه باشگاه در لیگ‌های دسته اول و دسته دوم از تاریخ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ هر سه در فصل جاری با باشگاه‌های دریای کاسپین بابل، شهرداری نوشهر و سرخ پوشان نوین اطلس طلایی (شازند اراک) و بازی برای هر سه باشگاه مذکور می‌باشد و از سویی با عنایت به مفاد ماده ۵ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون مصوب ۱۳۹۶ که بیانگر ممنوعیت حضور بازیکنی که در طول یک فصل با سه باشگاه قرارداد منعقد نموده در پیش از دو بازی از مسابقات که توسط فدراسیون فوتبال ساماندهی می‌گردد، می‌باشد. در نتیجه حضور بازیکن مورد شکایت در بازی‌های مربوط به باشگاه اخیر ایشان غیر مجاز و از مصادیق ماده ۶۱ مقررات انضباطی محسوب و بر همین اساس ضمن بازنده اعلام نمودن تیم پتروپالایش شازند در بازی مذکور با نتیجه ۳ بر صفر باشگاه این تیم نیز به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و بازیکن آقای محمدجواد لورایی نیز به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رای صادره قابل اجرا بوده و از حیث جریمه نقدی قطعی و نسبت به سایر موارد ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha