سران فوتبال ایران

وزیر ورزش و جوانان همه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری را دور هم جمع کرد.

به گزارش "ورزش 24"، کیومرث هاشمی از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و نواب او و همچنین مدیرعامل باشگاه‌های لیگ برتری دعوت کرده بود تا در نشستی در این وزارتخانه شرکت کنند که این جلسه حوالی ظهر امروز سه‌شنبه به پایان رسید.

2008992

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه ضمن شنیدن نکات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری، وعده داد که بحث درآمدزایی از طریق حق پخش تلویزیونی که مجلس هم مصوب کرده را به‌طور جدی پیگیری می‌کنند و از سوی دیگر به بحث فیر پلی مالی نیز توجه جدی دارند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه مهدی محمدنبی و منصور قنبرزاده، معاونین اول و دوم خود در این جلسه حاضر بود و نفراتی مثل سهیل مهدی نیز از سازمان لیگ در نشست با وزیر ورزش حضور داشتند.

معاونین و مسؤولان وزارت ورزش و جوانان ازجمله سیدمحمد شروین اسبقیان (معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای)، رضا شجیع و ... هم در کنار وزیر پای صحبت مدیران فوتبال نشستند.

2008978

باشگاه سپاهان که در این فصل محمدرضا ساکت و منوچهر نیکفر را در راس مدیریت خود داشت و حالا در حساس‌ترین مقطع فصل بدون مدیرعامل کارش را پیش می‌برد، امروز فقط یک عضو هیئت مدیره در جلسه با وزیر داشت که نماینده آنها نیز اظهار نظر خاصی انجام نداد.

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی یکی از غایبان این جلسه بود و نماینده‌ای هم از این باشگاه در جمع مدیران و روسای فوتبال و وزارت ورزش و جوانان حضور نداشت.

علی خطیر، رضا درویش، هوشنگ نصیرزاده، محمد اسفندیارپور، شهاب زندی، نیما نکیسا، حسین پورمحمدی، احمد مددی و بهرام رضائیان 9 مدیرعامل باشگاه لیگ برتری بودند که در جلسه با وزیر ورزش و جوانان حضور داشتند، اما مدیران عامل ملوان انزلی، هوادار تهران، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران غایب بودند که البته نساجی و صنعت نفت نمایندگان خود را فرستادند.

ایزد سیف‌الله‌پور که تجربه مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران را دارد و اکنون در پست قائم مقامی فعالیت می‌کند و حسن گله‌داری از اعضای هیئت مدیره صنعت نفت در این نشست حاضر بودند.

2008990

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال که در حاشیه این جلسه نیز درباره اظهارات شب گذشته جواد نکونام، پیگیری شکایت ساپینتو، مالکیت سرخابی‌ها و ... هم صحبت کرد.

2008985

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم در حاشیه این جلسه گفت‌وگوی نسبتا طولانی با خبرنگاران در خصوص واگذاری مالکیت سرخ‌پوشان، حمایت از اوسمار و ... داشت.

2008989

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور از حاضرین در این جلسه بود که نسبت به داوری علیه این تیم گلایه داشت و این صحبت را در جمع خبرنگاران مطرح کرد.

2008991

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان به نمایندگی از این باشگاه در جلسه با وزیر حضور داشت.

2008979

ایزد سیف‌الله‌پور، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران نیز دیدگاه‌های خود درباره حمایت از بخش خصوصی را مطرح کرد.

2008980

نماینده باشگاه صنعت نفت آبادان، حسن گله‌داری، عضو هیئت مدیره بود.

2008981

بهرام رضائیان، مدیرعامل باشگاه فولاد و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم در ردیف دوم این نشست در حال گوش دادن به اظهارات وزیر دیده شد.

2008982

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه پیکان که پیش‌تر هم در استقلال و سایپا تجربه چنین جلساتی در وزارت ورزش داشت، در نشست امروز حاضر بود.

2008983

نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که امسال در این جایگاه تجربه کار را به دست آورده، در جلسه با کیومرث هاشمی در کنار هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال نشسته بود.

2008984

محمد اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه گل‌گهر خودش را به این جلسه رسانده بود.

2008988

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در کنار مصطفی زارعی، مسئول مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در این نشست دیده شد.

2008986

شهاب زندی، مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین هم در نخستین سال حضورشان در لیگ برتر اظهارات خود را در جلسه با وزیر مطرح کرد.

2008987

حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نکاتی که قرار بود در جلسه با وزیر عنوان کند را روی کاغذهای کوچک نوشته بود و در این نشست مطرح کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha