هفته 26 لیگ دسته یک کشور - شهرداری آستارا 0 - 0 دریا بابل

دریای بابل در حساس ترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان میزبان شاهین بندرعامریست.

هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان روز یکشنبه از ساعت 16:45 دقیقه با یک دیدار فوق حساس در بابل آغاز خواهد شد جایی که دو تیم انتهای جدولی دریا بابل و شاهین بندر عامری در دیداری فینال گونه برای بقا به مصاف هم خواهند رفت.

دریا بابل که با 19 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد میزبان تیم رده پانزدهمی شاهین بندر عامریست. بابلی ها که در پنج هفته اخیر توانسته اند با کسب 8 امتیاز امیدهای خود را برای بقا در لیگ بالا ببرند، در این دیدار محکوم به برد هستند. اتفاقی که اگر رخ دهد آنها را موقتا از منطقه سقوط خارج میکند. از سوی دیگر نماینده جنوبی که از قضا این هفته ها مانند رقیب شمالیش از انتهای جدول فاصله گرفته است و با کسب 15 امتیاز در 10 بازی اخیرش مصمم به بقا در لیگ شده است، در این بازی قطعا برای کسب امتیاز به میدان خواهد رفت.

شاگردان داوود سیدعباسی که چند وقت پیش دیگر رقیب مستقیم خود یعنی داماش گیلان را شکست دادند امیدوارند در این دیدار روند خوب خود را حفظ کنند و میتوان گفت شرایط برای بقا بین دریا و شاهین روز یکشنبه در جنگی ترین حالت ممکن قرار خواهد داشت و باید دید سیدعباسی که در همین فصل هدایت شاهین را بر عهده داشت میتواند تیم کریمیان را از پیش رو بردار یا خیر!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha