کد خبر: 609
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
نیکبخت واحدی

اسطوره اسبق آسمان آبی پایتخت در فکر عبور از بهمن و فتح قله

به گزارش "ورزش 24"، مجتبی رجب زاده؛ رقابت های هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور فردا چهارشنبه ۲۲آذرماه در حالی پیگیری خواهد شد که در دیداری حساس و جذاب شاگردان علیرضا نیکبخت واحدی میهمان تیم بهمن تهران، یکی از تیم های بالانشین جدول می باشند. این در حالی است که سرمربی رزکان البرز که در دو بازی گذشته به کادرفنی البرزی ها اضافه و هدایت این تیم را برعهده گرفته است یک تساوی و یک برد بدست آورده و باانگیزه بالایی پا به سومین دیدار خودش برای رزکانی ها می گذارد .

شاگردان نیکبخت واحدی در حالی مقابل بهمن تهران قرار می گیرند که این تیم در جایگاه چهارم جدول ایستاده و از هشت دیدار خود چهارده امتیاز بدست آورده و آمار نسبت قابل قبولی داشته است.

در هر حال باید دید و به انتظار نشست که کودتاگری اسطوره اسبق استقلالی ها در هفته نهم دست به کار بزرگی خواهد زد و موفق به کسب هفتمین امتیاز در سومین دیدارش خواهد شد یا اتفاق دیگری در پایان این دیدار رقم خواهد خورد.

لازم بذکر است در صورت پیروزی رزکان البرز این تیم یازده امتیازی می شود و چند پله در جدول رده بندی گروه الف صعود می‌کند.

شایان ذکر می باشد که دیدار دو تیم بهمن تهران و شهدای رزکان البرز از هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور فردا چهارشنبه از ساعت ۱۴:۰۰ در ورزشگاه خانگی بهمن برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha