مهدی تاج

فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد با کپی‌برداری از برنامه‌های فوتبال ژاپن برای توسعه و پیشرفت اقدام کند.

به گزارش "ورزش 24"، مهدی تاج در خصوص برنامه‌هایی که برای پیشرفت و توسعه فوتبال در ایران انجام دادند، ابراز کرد: نقطه استاندارد آسیا ژاپن است و باید تلاش کنیم به سمت استانداردسازی برویم. ژاپن کارهای بسیار خوبی کرده است. ژاپن یک ویژن را تهیه کرده و با ای‌اف‌سی قرارداد بسته است.

او در اظهار نظری جالب توجه اظهار کرد: از مسئولان فدراسیون ژاپن پرسیدم چه کارهایی می‌کنید و هر چه گفتند نوشتم. قرار است تیرماه، ویژنی به ای‌اف‌سی بدهند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران یادآور شد: یکی از اقدامات، انتخاب کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال است که مجید جلالی در این پست انتخاب شد. جلالی همزمان این مطالعه را انجام می‌دهد. نزدیک به صد نفر در کمیته‌های مختلف کار می‌کنند و جلالی نیز کارش را خوب شروع کرده است. در بین فوتبالی، در جمع خوب‌های آسیا هستیم. در رنکینگ نیز فاصله‌مان با صدر کم است. فیفا به لحاظ فوتبالی امتیاز می‌دهد ولی به لحاظ زیر ساختی با ژاپن فاصله داریم.

تاج ادامه داد: در توسعه و پیشرفت فوتبال ضعف جدی داشتیم. این قسمت قلب فدراسیون است. توسعه و پیشرفت فوتبال تصویرسازی کرده و هدف‌ها را تبدیل به کار می‌کند. تا جایی خوب پیش می‌رویم ولی در اجرا به مشکل می‌خوریم. بحث انتقادپذیری را داریم و اعتقاد داریم جایی که انتقادپذیری نباشد احترام ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha