کارلوس گاریدو

کارلوس گاریدو می‌گوید شاگردانش انگیزه زیادی برای شروع لیگ نخبگان دارند.

به گزارش “ورزش ۲۴”، استادیوم بن فیصل عربستان از ساعت ۱۳:۳۰ میزبان خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم پرسپولیس بود که باید در اولین نشست مطبوعاتی لیگ نخبگان آسیا به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌داد.

* صحبت‌های ابتدایی؟
سلام! ممنون که اینجا هستید. مسابقات مهمی است به‌خصوص امسال که در لیگ نخبگان هستیم. انگیزه مضاعفی برای شروع لیگ نخبگان داریم. ما در این مرحله باید حریف را آنالیز کنیم و می‌دانیم که بازی سختی خواهیم داشت. ما به حریف احترام می‌گذاریم و تیم قدرتمندی هستند اما ما اعتماد کاملی به بازیکنان داریم. ما برای یک هدف به عربستان آمدیم و آن هم این است که ببریم.

2081377

* فرمت جدید رقابت‌های آسیا؟
مسابقات آسیایی است و این رقابت‌ها در هر فرمتی جذابیت خود را برای بازیکنان دارد، همچنین برای همه هواداران. برای من هم اولین‌بار است و ما باید سعی کنیم از مرحله گروهی رد شویم و به مرحله حذفی برسیم. من فکر می‌کنم فرمت جدید زیبا و جذاب خواهد بود.

ما به تیم حریف احترام می‌گذاریم و آنها بازیکنان بزرگی دارند. اما تعادل وجود دارد و نباید ارزش بازیکنان خودمان را نادیده بگیریم. ما بازیکنان بزرگی داریم و این بالانس ایجاد می‌کند. از یک طرف تیم حریف قوی است و از طرفی اعتمادی است که ما به بازیکنان داریم. ما دستورالعملی در پرسپولیس داریم که باید به مرحله بعد صعود کنیم و این مهم‌ترین چیز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha