کد خبر: 5
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کشتی فرنگی جوانان جهان

در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان، سه فرنگی کار ایرانی به نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش "ورزش 24"، مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر امان اردن در حال برگزاری است.
برخلاف روز نخست که هر 5 فرنگی‌کار ایرانی به نیمه نهایی رسیدند، امروز دو شکست در اوزان 72 و 97 کیلوگرم ثبت شد تا سه فرنگی‌کار ایرانی در نیمه نهایی باشند و عصر امروز برای رسیدن به فینال تلاش کنند.

* در وزن 60 کیلوگرم امیررضا ده‌بزرگی در دور نخست با نتیجه 13 بر صفر کمال سوگیلی از ترکیه شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر صفر هانگشنگ وی یو از چین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد. ده بزرگی در این مرحله کوتو گومی از ژاپن را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

* در وزن 67 کیلوگرم اهورا بویری در دور اول با نتیجه 10 بر 2 زولت تاکاس از مجارستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 5 الیاس یانداروف از روسیه را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. بویری در این مرحله با نتیجه 8 به صفر بر والیوسکی از بلاروس غلبه کرد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله باید در مقابل مصطفی حسین الاملدین از مصر مبارزه کند.

* در وزن 72 کیلوگرم سید محمدمهدی میری در دور اول با نتیجه 9 بر صفر عرفان میرزویف از اوکراین را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 1 بر 1 در مقابل روسلان نوراله یف از آذربایجان به پیروزی رسید و به یک چهارم نهایی رسید. میری در این مرحله با نتیجه 10 بر 1 به ایمران علیف از روسیه باخت و باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا وی نیز بتواند کار خود را در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

* در وزن 82 کیلوگرم یاسین یزدی در دور نخست با نتیجه 10 بر 5 ایمام علی اف از روسیه شکست داد. یزدی در دور بعد با نتیجه 11 بر 8 اسلام یولویف از قزاقستان شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. وی در این مرحله کاکه گاوا از ژاپن را با نتیجه 9 بر 1 شکست داد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. یزدی در این مرحله در مقابل روبن گئورگیان از ارمنستان کشتی خواهد گرفت.

* در وزن 97 کیلوگرم امیررضا اکبری در دور اول با نتیجه 6 بر 1 داریوس کیفر از آلمان کشتی شکست داد. اکبری در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی مقابل ابوبکر خاسالاخانوف از بلاروس شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا وی نیز بتواند کار خود را در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha