شرکت توسعه و نگهداری

معاون جذب سرمایه و مشارکت‌های مردمی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیران مجموعه های ورزشی انقلاب و شهید شیرودی منصوب شدند.

به گزارش "ورزش 24" و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور؛ امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ پس از انتصاب محمد محمدی سرپرست پیشین مجموعه ورزشی انقلاب به سمت مدیرعاملی باشگاه سایپا، محسن خمارلو طی حکمی از سوی حسین طلا مدیرعامل شرکت توسعه به عنوان سرپرست مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب منصوب شد. خمارلو پیش از این مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی را بر عهده داشت.

بر اساس این گزارش با جابجایی مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی، در حکمی جداگانه از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، حسین خبیری نیز به عنوان سرپرست این مجموعه ورزشی منصوب شد.

گفتنی است در روز شنبه 26 اسفند 1402 نیز عباس اکبرزاده با حکم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان معاون جذب سرمایه و مشارکت‌های مردمی این شرکت منصوب و جایگزین دیبایی شد. حمیدرضا دیبایی نیز در حکمی دیگر به عنوان مشاور حسین طلا مدیرعامل شرکت منصوب شد.

همچنین در روز سه شنبه 22 اسفند 1402 با توجه به پایان یافتن دوره سرپرستی احسان عربی در مجموعه ورزشی شهید کشوری، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مهدی ملک‌نیا مدیر حراست این شرکت را با حفظ سمت به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی شهید کشوری منصوب کرد.

شایان ذکر است در هفته سوم اسفندماه هم احسان حیدری شهباز که سرپرستی امور حقوقی و مستغلات شرکت توسعه را بر عهده داشت با توجه به همکاری با باشگاه پرسپولیس به عنوان معاون حقوقی آن باشگاه، مسئولیت خود در شرکت توسعه را به شاکری سپرده و فیض اله شاکری نیز با حکم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور عهده‌دار سرپرستی امور حقوقی و مستغلات این شرکت شد.

حسین طلا مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اعتماد به مدیران ورزشی جوان و با سابقه در شرکت توسعه، مسئولیت های مختلف در این شرکت و مجموعه های ورزشی تابعه را به برخی از این افراد واگذار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha