فراز کمالوند

فراز کمالوند به‌طور رسمی به عنوان سرمربی جدید صنعت نفت آبادان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش "ورزش 24"، مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان بعد از قطع همکاری با سهراب بختیاری‌زاده یک سرمربی باتجربه را به عنوان نفر اول نیمکت خود برگزیدند.

باشگاه صنعت نفت که بامداد امروز (چهارشنبه) خبر از قطع همکاری با سهراب بختیاری‌زاده داده بود، از انتخاب کمالوند به‌عنوان سرمربی جدید خود خبر داد. رسانه رسمی باشگاه صنعت نفت در این خصوص نوشت: «با نظر هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان، "فراز کمالوند" سرمربی این تیم شد.»

2003396

نفتی‌ها که فصل جاری لیگ برتر را با سرمربی‌گری عبدالله ویسی شروع کردند، در نیم فصل با استعفای غیرمنتظره این سرمربی مواجه شدند و شرایط عجیبی را در مسابقات پیدا کردند.

بعد از کشمکش‌های فراوان سهراب بختیاری‌زاده هدایت نفتی‌ها را برعهده گرفت اما این سرمربی هم 7 بازی بیشتر دوام نیاورد و بامداد امروز خبر قطع همکاری با وی منتشر شد. حالا مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان قراردادی را تا پایان فصل آینده با کمالوند امضا کردند و امیدوار هستند تا با حضور این سرمربی باتجربه بتوانند در لیگ برتر بمانند.

صنعت نفت از 21 بازی گذشته خود در لیگ برتر تنها 13 امتیاز دشت کرده و گزینه اصلی سقوط محسوب می‌شود. با این حال کمالوند و مسئولان باشگاه آخرین امیدهای خود را برای بقا در لیگ برتر جست‌وجو می‌کنند، هرچند که کار آنها بسیار دشوار است.

تمرینات صنعت نفت قرار است به‌زودی با حضور کمالوند در راس کادرفنی شروع شود و بازیکنان برای 9 هفته آینده لیگ برتر آماده شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha