کد خبر: 1047
۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
قلعه‌نویی

رئیس فدراسیون فوتبال دوباره تاکید کرد سرمربی تیم ملی ایران تا پایان جام جهانی تغییر نمی‌کند.

به گزارش "ورزش 24"، امیر قلعه‌نویی شب گذشته برای بیستمین بازی متوالی روی نیمکت تیم ملی ایران نشست و شاگردانش در ورزشگاه آزادی موفق به کسب پیروزی پنج بر صفر مقابل تیم ترکمنستان شدند و دومین بردشان را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 به دست آوردند تا این سرمربی هم دوباره به روند خوب گذشته برگردد.

سرمربی تیم ملی ایران که در بازگشت دوباره به این جایگاه هیچ شکستی تا بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر نداشت و پیش از آن دیدارِ تلخ در 18 مسابقه 16 پیروزی و دو تساوی به دست آورده بود، دیشب دوباره توانست یک برد دیگر را کسب کند.

امیر قلعه‌نویی که همراه با تیم ملی ایران تا مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا پیش رفت، پس از این رقابت‌ها نیز به کارش ادامه داد و مطابق انتظار شب گذشته هم شاگردانش را برابر ترکمنستان هدایت کرد تا یک برد مهم در مسیر جام جهانی به دست بیاورند.

همکاری فدراسیون فوتبال با امیر قلعه‌نویی همچنان ادامه دارد و مهدی تاج نیز این موضوع را تایید کرده و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در قرارداد این سرمربی بندی وجود داشت که قراردادش پس از جام ملت‌های آسیا اتوماتیک تمدید شود یا خیر، ابراز کرد: «هم با قلعه‌نویی مذاکره کردیم و هم آن بند وجود داشت و ایشان تا پایان جام جهانی 2026 سرمربی تیم ملی خواهند بود.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha