کد خبر: 1053
۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
مقدماتی جام جهانی 2026 آمریکا - ایران 5 - 0 ترکمنستان

در روز استقبال خاص از تیم ملی هواداران بانو هم پشت تیم ملی را خالی نکردند.

به گزارش "ورزش 24" در دومین روز از سال جدید و در بازی با تیم ملی ترکمنستان هواداران بانو هم پشت تیم ملی بودند و از یوزهای سفید به شکلی ویژه حمایت کردند.

در شرایطی که طی هفته‌های اخیر هواداران بانو برای سرخابی‌ها یک عنصر حمایتی مهم در ورزشگاه آزادی بودند این بار نوبت تیم ملی رسید تا از این هواداران پرشور برای رسیدن به نخستین پیروزی سال کمک بگیرد.

در شرایطی که برای بازی با تیم کم‌بنیه ترکمنستان چیزی حدود 15 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمده بودند هواداران خانم هم جایگاه مخصوص خود را پر کرده و با حرارت خاصی از تیم ملی کشورشان حمایت کردند.

شور و شوق فوق‌العاده هواداران زن تیم ملی

مطاق معمول در تمام صحنه‌های حساس و جذاب بازی این هوادارن خانم بودند که با سر و صدای فراوان به بازی هیجان دادند و تا پایان مسابقه شور و شوق سکوهای مربوط به آنها حفظ شده بود.

در شرایطی که کمتر کسی تصور می‌کرد حداقل در دومین روز از سال نو و شروع تعطیلات حداقل طرفداران خانم را در ورزشگاه ببیند، اما این خانم‌های علاقه‌مند به فوتبال نشان دادند عشق و علاقه به فوتبال نزد آنها تاریخ و زمان نمی‌شناسد و در هر شرایطی و هر مقطعی آنها پایه حضور در ورزشگاه هستند، بخصوص که بازی تیم ملی باشد و ماجراهای رنگی و کری‌خوانی‌های مرسوم در دیدارهای باشگاهی رنگ ببازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha