خوشه طلایی

تیم انتهای جدولی خوشه طلایی در هفته بیست و ششم لیگ آزدگان باید در حافظیه شیراز به مصاف تیم رده سیزدهمی شهر راز برود و برای بقا در لیگ محکوم به برد است.

به گزارش "ورزش 24" روز شنبه از ساعت 19:30 دقیقه از سری مسابقات هفته بیست و ششم لیگ آزدگان، تیم خوشه طلایی که با 15 امتیاز در انتهای جدول 18 تیمی این رقابت ها قرار دارد باید به مصاف تیم تیم سیزدهم جدول یعنی شهر راز برود.

خوشه طلایی که حالا اصلی ترین کاندید سقوط است، پس از عملکرد غیرقابل قبول خسرو حیدری حالا بدون سرمربی محکوم به پیروزی در این مسابقه است. این دیدار روی کاغذ آسان ترین دیدار قرمز پوشان خوشه طلایی تا پایان لیگ است و باید دید با وجود مشکلاتی چون نداشتن سرمربی و مشکلات مالی و کمبود بازیکن، آیا نماینده ساوه که البته دیگر نمیدانیم آنها نماینده کدام شهر هستند، میتواند امیدهایش را برای بقا زنده نگه دارد یا باز هم حواشی یک تیم را به نابودی میکشاند.

از سوی دیگر شهر راز نیز اوضاع چندان مناسبی ندارد و با کسب 3 امتیاز از 8 بازی گذشته در بحران قرار دارد و برای خروج از این بحران به حریفی همچون خوشه طلایی نیاز مبرم دارد تا با کسب پیروزی به روزهای خوب نیم فصل اول باز گردد. هنوز هم برای فوتبال دوستاتن شیراز مشخص نیست چه بلایی بر سر شهر راز نیم فصل نخست آمد! تیمی که امید بود بار دیگر چراغ شیراز را در لیگ روشن کند به یکباره به یک تیم معمولی تبدیل شد. با این همه شنبه شاید انتهای جدول لیگ نیز به جذابی صدرش شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha