رضا درویش

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین اقدامات جهت کسب مجوز حرفه‌ای توضیح داد.

به گزارش "ورزش 24"، رضا درویش در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر درباره آخرین اقدامات در جهت حل مشکل مالکیت مشترک و اخذ مجوز حرفه‌ای پرسپولیس توضیح داد: آقای زارعی به درستی اشاره کردند که این مسئله در حوزه باشگاه، هیات مدیره، مدیرعامل و حتی وزارت ورزش نیست و باید در دولت حل شود. شاید تصمیم‌سازها در این خصوص هنوز این دغدغه را حس نکردند که بعد از تصمیم واگذاری باید ده روز از انتشار آگهی بگذرد و اینطوری ما زمان را از دست می‌دهیم. با این حال امیدواریم تا هفته آینده تصمیم لازم را بگیرند.

درویش درباره مشکل مجوز بانک‌ها برای بنگاه‌داری با وجود شرکت‌های زیرمجموعه‌شان گفت: هنوز چنین مجوزی داده نشده است و قرار است شورای پول و اعتبار مجوز لازم را صادر کند تا بانک‌ها تیمداری کنند.

او ادامه داد: علی الظاهر بانک‌ها نمی‌توانند تیم‌داری کنند اما طبق آخرین خبری که من دارم قرار است یک جلسه فردا (امروز) در شورای پول و اعتبار برگزار شود تا بانک‌ها بتوانند مجوز لازم را بگیرند.

درویش همچنین گفت: باید از کارکنان باشگاه و آن افرادی که درگیر ماجرای پرداخت بدهی و وجوه مالی بودند تشکر کنم که در تعطیلات سر کار بودند تا ما بتوانیم قبل از موعد مقرر پرونده‌های مالی را ببندیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر داد: بارگذاری موارد مربوط به مسائل حقوقی و مالی همین امروز تمام شد در حالی که تا آخر فروردین ماه زمان داشتیم و باید از امیرعلی حسینی تشکر کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس هم مثل استقلال خریداری نداشت، گفت: بله، فکر می‌کنم یازدهم یا چهاردهم فروردین بود که این اتفاق افتاد و کسی نیامد. رقم اعلام شده هم 2380 میلیارد تومان بود و چون پول خرد نداشتند کسی پا پیش نگذاشت!

او در پاسخ به این سوال که اگر تکلیف مالکیت یکی از این دو باشگاه روشن شود آیا مشکل حل خواهد شد یا نه گفت: بله، یکی از باشگاه‌ها می‌تواند تحت مالکیت وزارت ورزش باشد. البته برای باشگاه استقلال هم همزمان این بارگذاری‌ها انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha