تیم ملی نوجوانان

سه ستاره تیم نوجوانان ایران به دلایلی مشابه در فهرست جدید این تیم غایب هستند.

به گزارش ورزش 24، اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران با حضور ۲۷ بازیکن از روز گذشته در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و تا هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت تا بازیکنان در این اردو بخشی از برنامه آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان را زیر نظر حسین عبدی دنبال کنند.

اما نکته عجیب در خصوص دو اردوی اخیر تیم نوجوانان ایران، غیبت آرشا شکوری، کسری طاهری و رضا غندی‌پور در فهرست اعلام‌شده از سوی حسین عبدی بوده است و این بازیکنان در اردوی مرداد ماه و همچنین اردوی فعلی تیم زیر ۱۷ سال ایران حضور نداشته‌اند.

1925495

سه بازیکن غایب در اردوی تیم نوجوانان‌، سه مهره اصلی تیم زیر ۱۷ سال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا بودند و نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی داشتند و همین موضوع باعث شده تا غیبت آنها در لیست بازیکنان مدنظر حسین عبدی عجیب به نظر برسد.

کسری طاهری در جام ملت‌های آسیا زیر ۱۷ سال، دو گل به ثمر رسانده و غندی‌پور نیز یک بار موفق به گلزنی شده بود. همچنین آرشا شکوری در مرحله یک چهارم نهایی در دروازه ایران درخشید و نقش مهمی در صعود نوجوانان به صعود به جام جهانی داشت.

1925496

نکته مهم اینکه شرایط سه بازیکن غایب در اردوی نوجوانان به یکدیگر شباهت دارد. کسری طاهری در حال حاضر برای عقد قرارداد با زنیت به روسیه سفر کرده و آرشا شکوری نیز به عضویت تیم بزرگسالان هوادار درآمده هست‌. همچنین رضا غندی‌پور هم به تیم بزرگسالان پیکان اضافه شده است‌.

جالب اینکه غندی‌پور در فصل جدید بسیار آماده ظاهر شده و حتی در دیدار پیکان برابر سپاهان نیز موفق شد دروازه طلایی‌پوشان را باز کند اما این درخشش هم نتوانست نظر سرمربی تیم نوجوانان را جلب کند.

1925497

با این شرایط به نظر می‌رسد حسین عبدی از حضور بازیکنان خود در رده بالاتر راضی نیست به همین دلیل طی تصمیمی عجیب آنها را از تیم نوجوانان کنار گذاشته است. این در حالی است که حسین عبدی و سعید گنجی، سرپرست تیم نوجوانان، در روزهای اخیر حاضر به گفتگو در این باره نشدند تا این موضوع همچنان سوال برانگیز باشد.

رقابت‌های جام جهانی ۱۷ سال از نوزدهم آبان آغاز خواهد شد و نوجوانان ایران باید خود را برای حضوری شایسته در این مسابقات آماده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha