شکوری آرشا

در حاشیه دیدار دوستانه بین منتخب ۹۸ و آذربایجان در تبریز

به گزارش "ورزش 24" هادی شکوری، بازیکن پیشین استقلال که برای بازی دوستانه بین منتخب ۹۸ و آذربایجان به تبریز رفته گفت: خوشحالیم که شهرداری‌های همه شهرها به خصوص تبریز در عرصه ورزش راه میفتد و امیدوارم این اتفاق در همه شهرها بیفتد. وقتی شهرداری تیم‌داری می‌کند یک‌سری فوتبالیست از پایه‌ها رشد می‌کنند. سال‌های گذشته تیم شهرداری از قدیمی‌ترین تیم‌های تبریز بوده که بازیکنان خوبی را ارائه داده است. انشاالله تیم خوب شهرداری دوباره احیا شود.

شکوری در مورد وضعیت استقلال بیان کرد: متاسفانه استقلال چندین سال است که از اول فصل درگیر این حواشی هست و امسال هم اختلاف نظر بین کادر فنی و مدیریتی وجود داشته و فکر می‌کنم در این چند روزه اتفاقات خوبی افتاده و امیدوارم روند مثبت باشد.

او در مورد اینکه پسرش آرشا شکوری پس از آمدن به تیم بزرگسالان هوادار دیگر به تیم ملی نوجوانان دعوت نمی‌شود گفت: من به عنوان مربی به کادرفنی تیم ملی احترام می‌گذارم. من سعی می‌کنم زیاد در کار پسرم دخالت نکنم. پسرم پیشنهاد از چند تیم خوب لیگ برتر داشت. من فقط سعی کردم راهنمایی‌اش کنم، انتخاب با خودش بوده است.

آرشا شکوری سابقه بازی در رده های پایه استقلال،سایپا و تیم های ملی پایه را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر شاگرد محمود فکری در هوادار تهران می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha