کد خبر: 559
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
دادگاه

تیم آریو اسلامشهر به دلیل تخلفات لیدرهای منتسب به این باشگاه از میزبانی در یک بازی خانگی محروم شد.

به گزارش"ورزش 24"؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص پرونده مطروحه و اتفاقات حادث شده در دیدار دو تیم آریو اسلامشهر و شهرداری آستارا را اعلام کرد.

در این مسابقه که لیدرها و تماشاگران منتسب به باشگاه آریو اسلامشهر با ورود به زمین مسابقه و حمله ور شدن به سوی بازیکنان تیم میهمان موجب ایجاد درگیری و تشنج و وقفه در بازی شده بودند، اکنون با رای سنگین کمیته انضباطی مواجه و نقره داغ شدند.

بر اساس آرای انضباطی صادره؛ تیم آریوی اسلامشهر به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۶ اخطار و تخلف تماشاگران منتسب به این تیم با ورود به زمین مسابقه، از میزبانی و برگزاری یک دیدار خانگی در اسلامشهر محروم شد و باید در ورزشگاهی که به تشخیص سازمان لیگ انتخاب خواهد شد، دیدار خانگی بعدی خود را برگزار کند، ضمن اینکه تماشاگران اسلامشهری از حضور در این مسابقه محروم هستند و تیم آریو نیز باید ۷۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

تیم شهرداری آستارا به دلیل تخلف تماشاگران منتسب به این تیم با ورود به زمین مسابقه و همچنین سوء رفتار تیمی به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

فرهاد خالدی سرپرست تیم شهرداری آستارا به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به صدور قرار دستور موقت برای وی گردید؛ دو جلسه با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت که یک جلسه آن به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۲۶۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

شاهین مجیدی بازیکن تیم شهرداری آستارا نیز به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن تیم حریف و همچنین نسبت به داور مسابقه ۴ جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

امیرحسین قربانی از مسئولین هیئت فوتبال استان تهران به دلیل رفتار غیر ورزشی که منجر به صدور قرار دستور موقت برای وی گردید؛ دو جلسه از حضور در استادیوم با احتساب محرومیت ناشی از قرار دستور موقت که یک جلسه آن به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد؛ محروم می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha