سرآسیایی

سرمربی سایپا ابراز امیدواری کرد این تیم با وجود عقب‌افتادگی امتیازی بتواند در پایان فصل به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش "ورزش 24"، مجتبی سرآسیایی، سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی، بعد از برتری تیمش در گچساران مقابل نفت و گاز بیان کرد: واقعا باید با تمام وجود مردم خوب گچساران برای داشتن این تیم تبریک بگویم. این فوتبالی که این تیم با توجه به سال اول حضور در لیگ یک بازی می‌کند فراتر از لیگ دسته اول است. به آقای پیروز قربانی که خیلی قبولش دارم و دوستش دارم، تبریک می‌گویم. کلاس فوتبالی‌شان بالا بود و روز سختی داشتیم.

او ادامه داد: ما با مدل جدیدی بازی کردیم و دفعه اولی بود که این اتفاق می‌افتاد. بچه‌هایمان سنگ تمام گذاشتند، شاید ایرادهای تاکتیکی داشتیم، اما انرژی داشتند و تمام وجودشان را برای برد گذاشتند. به آنها افتخار می‌کنم، خیلی زحمت کشیدیم و به مجموعه سایپا بابت این برد تبریک می‌گویم.

سرمربی سایپا همچنین گفت: به عقیده من همین بازی هم عصاره زحمات کادرفنی قبلی آقای حسینی‌نسب و دوستانشان است. من چندان کار خاصی نتوانستم بکنم؛ شرایط خوبی داریم. باید از حمایت‌های آقای مهندس حسینی‌پور و حسن نظری که نسبت به من داشتند تشکر کنم. امیدوارم جواب اعتماد مجموعه سایپا را بدهم.

سرآسیایی درباره شانس تیمش برای صعود به لیگ برتر گفت: برخی عقب افتادگی‌ها در بحث امتیاز داریم؛ اما هدف سایپا قطعا روی صعود به لیگ برتر است. تمام وجودمان را می‌گذاریم و بچه‌ها انگیزه دارند. مجموعه سایپا هم این شرایط را مهیا می‌کنند و امیدوارم بتوانیم امسال به این مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی سایپا درباره هت‌تریک سعید کریمی مقابل تیم سابق خود نفت و گاز گچساران افزود: سعید کریمی جزء فوتبالیست‌های خوب و شناسنامه‌دار ایران است. امروز هم روز خوبی داشت اما هت‌تریک فقط متعلق به سعید نبود، چون همه بازیکنان جنگیدند و روحیه دادند. انرژی خوبی تزریق شد تا سعید کریمی هت‌تریک کند. البته او قابلیت‌های زیادی دارد و امیدوارم بتواند رشد خوبی کند. این برد متعلق به همه اعضای تیم است و من دست تک تک آنها را می‌بوسم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha