کد خبر: 618
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
فدراسیون دوومیدانی

نایب رئیس مستعفی فدراسیون دوومیدانی می گوید کار کردن در این سمت تقریبا در فی سبیل الله است و در سال‌هایی که در فدراسیون بوده تلاش کرده به زنان این رشته کمک کند.

به گزارش "ورزش 24"، پریسا بهزادی درباره علت کناره گیری خود از سمت نایب رئیسی فدراسیون دوومیدانی و اینکه آیا از مسئولان فدراسیون کسی خواستار رفتن او شده است گفت: نه کسی به من نگفت برو. من خودم تصمیم گرفتم مدتی نباشم و استراحت کنم. تقریبا بیش از ۱۲ سال است که نایب رئیس هستم و تاجایی که توانستم در بخش زنان کمک کردم.

بهزادی در ادامه گفت: می‌دانم کاستی‌هایی بود اما با تمام توانم در این سال‌ها کار کردم. همه می‌دانند برگزاری مسابقات دوومیدانی زنان چقدر سخت است اما همیشه تلاشم این بوده که بهترین کار را برای این بخش انجام دهم.

نایب رئیس مستعفی فدراسیون دوومیدانی گفت: من در این سال‌ها با روسای مختلفی کار کردم و علت اینکه توانستم با هر مدیریتی ادامه دهم این بوده که فقط به فکر کار کردن و کمک به دوومیدانی بوده‌ام.

او در ادامه با تاکید بر کار سخت نواب رئیس زنان در فدراسیون‌ها گفت: به نظرم آن‌ها در راه خدا کار می‌کنند. باید خیلی تحمل داشته باشند چرا که این سمت اصلا تعریف قانونی برایش وجود ندارد و حقوقی هم برایش رد نمی‌شود.

بهزادی در پایان درباره اینکه آیا پشت استعفای ناگهانی‌اش اتفاق مشکوکی وجود دارد یا او از فدراسیون دلخور است گفت: نه اصلا اینطور نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha