تیم ملی ساحلی

فیفا با انتشار یک متن کوتاه به تمجید عملکرد دروازه‌بانان تیم ملی ساحلی پرداخت.

به گزارش ''ورزش 24''، در روزهای اخیر درخشش تیم ملی ساحلی در مسابقات جام جهانی، مورد توجه ویژه مردم و رسانه‌ها قرار گرفت. اما در میان ۱۲ ستاره ساحلی باز کشورمان، نام دو سنگربان کشورمان، بیش از سایر بازیکنان شنیده می‌شد. امیرمهدی جلیلی و حمید بهزادپور، نه تنها با درخشش در قفس توری دروازه بلکه با به ثمر رساندن گل‌های پیروزی‌بخش، لحظات بسیار جذابی را ثبت کردند. گل‌هایی که بارها توسط فیفا مورد تمجید قرار گرفت و واکنش جهانی داشت.

اما حالا بعد از عدم موفقیت تیم ملی کشورمان برای صعود به فینال و شکست مقابل برزیل، سایت فیفا در یک مطلب کوتاه به تمجید دوباره از دو سنگربان تیم ملی کشورمان پرداخت. فیفا نوشته است: حمید بهزادپور و سیدمهدی میرجلیلی که اولی سه گل و دومی دو گل در جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به ثمر رسانده‌اند، از بازیکنان شاخص تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هستند که باید بازی آنها را حتما تماشا کرد. این دو دروازه‌بان، در بازی ایران تاثیر به‌سزایی دارند و به نوعی در تاکتیکی تیمی ساحلی بازان ایرانی نقشی حیاتی دارند."

فیفا در ادامه اشاره کرده است؛ که این دو دروازه‌بان در جام جهانی ۲۰۲۴ دبی، چند نجات دروازه خیره کننده انجام دادند و علاوه بر 5 گلی که در بازی‌های ایران به ثمر رساندند، روی ۴ گل دیگر ساحلی بازان تاثیرگذار بودند.

1994574

1994575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha