تیم ملی امید

رضا عنایتی تیمی را به مسابقات آسیایی می‌برد که روحیه خوبی برای موفقیت در این تورنمنت ندارد.

به گزارش "ورزش 24"، امیدهای فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا به واسطه دریافت کارت زردهای بیشتر نسبت به مالزی از صعود به دور بعدی بازماندند و قبل از مرحله نهایی انتخابی المپیک امیدهای خود برای رسیدن به پاریس را از دست دادند.

شوک بزرگ حذف از المپیک و طولانی‌تر شدن حسرت صعود به این رویداد مهم آن هم در شرایطی که حتی به مرحله نهایی انتخابی المپیک هم راه پیدا نکردیم، اتفاقی تلخ برای فوتبالیست‌های زیر 23 سال ایران بود.

تیم امید ایران حالا با غم و اندوه فراوان فردا به تهران برمی‌گردد و البته که رضا عنایتی چند ساعت بعد از حضور در تهران باید تیمش را با برخی نفرات کنونی و جمعی از بازیکنان جدید راهی هانگژوی چین کند.

طبق برنامه از قبل تعیین شده اعضای تیم امید چهارشنبه شب تهران را به مقصد هانگژو ترک می‌کنند. این در حالی است که هنوز لیست نهایی تیم امید اعلام نشده و احتمالا طی ساعات آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

در لیست تیم امید برخی نفرات زیر 23 سال حاضر در مسابقات اخیر خط خورده‌اند؛ چند بازیکن بزرگسال از جمله سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری اضافه شده‌اند. همچنین بر اساس قوانین چند بازیکن متولد 1999 به بعد هم از لیگ برتر دعوت شده‌اند که می‌توانند تیم امید را همراهی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha