حسن یزدانی

پرمدال‌ترین کشتی گیر تاریخ ایران درباره بازگشت خود به تشک به هوادارانش اطمینان داد.

به گزارش "ورزش 24"، شایعات در ماه‌های اخیر در خصوص وضعیت حسن یزدانی و آینده او و احتمال حضور یا غیبتش در المپیک پاریس در اوج خود بوده و هر روز یک گمانه زنی جدید در این خصوص مطرح شده است.

با اینکه یزدانی در ماه‌های اخیر سکوت کرده بود و بعد از عمل جراحی کتفش واکنشی به شایعات و زمان بازگشت خود به تشک نشان نداده بود، در آستانه سال جدید در این خصوص به صحبت پرداخت.

1927504

حسن یزدانی در رابطه با آخرین وضعیت درمان کتف خود گفت: فعلا دنبال کارهای درمان هستم و خدا را شکر بهترم. روند درمان خوب است و یک ماه دیگر روی تشک می‌آیم و مرور فن را شروع می‌کنم. البته الان هم تمرینات بدنسازی و هوازی را روی 70، 80 درصد انجام می‌دهم.

دارنده 9 مدال کشتی آزاد جهان و المپیک در خصوص در پیش بودن المپیک عنوان کرد: صددرصد به المپیک می‌رسم. هدف من المپیک است و باید طبق چرخه‌ای که تعریف کرده‌اند، ادامه دهم.

حسن یزدانی در پاسخ به این سوال که چگونه برای المپیک انتخاب می‌شود، گفت: طبق چرخه انتخابی اگر رقیبم در آسیایی در وزن من اول شود، باید مسابقه انتخابی دهیم که زمانش مشخص نیست. هادی وفایی پور در وزن من حضور دارد و برایش در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha