شهرداری ماهشهر و نوشهر

در تحلیلی کامل به دیدار پلی آف لیگ دو کشور بین دو تیم شهرداری ماهشهر و نوشهر که هدایت آن ها را به ترتیب فرشاد پیوس و اکبر میثاقیان برعهده دارند می‌پردازیم.

به گزارش "ورزش 24"، سرنوشت آخرین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول بزرگسالان کشور برای فصل جدید در تاریخ ۹ خرداد مشخص خواهد شد و یک تیم بین شهرداری ماهشهر و نوشهر به همراه دو تیم صعود کرده از گروه یعنی نیروی زمینی و کویرمقوا تهران راهی لیگ یک فصل جدید می‌شود.

دیدار پلی آف لیگ دو کشور به طور رفت و برگشت و به ترتیب در ماهشهر و نوشهر برگزار خواهد شد که حساسیت آن را از چند حیث دو برابر می‌کند.

اگر بخواهیم نگاهی به عملکرد دو تیم داشته باشیم و در ابتدا به تیم شهرداری ماهشهر اشاره کنیم باید به چند نکته توجه کرد؛ این تیم که با سرمربیگری امیر خلیفه اصل روانه مسابقات شد خلیفه اصل که با این تیم از 20 مسابقه 33 امتیاز کسب کرده بود و در هفته بیستم از این تیم در حالی جدا شد که فاصله این تیم با صدر جدول 9 امتیاز و با دوم جدول 8 امتیاز بود.

ماهشهری ها در هفته بیست و یکم از سد آینده سازان اردبیل گذشتند و با 36 امتیاز هدایت این تیم سرانجام به فرشاد پیوس سپرده شد.

پیوس که در روز پنجشنبه 24 اسفند 1402 از سپیدرود رشت با گرفتن 30 امتیاز از 18 بازی جدا شد سرانجام هدایت ماهشهری ها را در تاریخ جمعه 24 فروردین قبول کرد و سکان دار این تیم شد؛ فرشاد آقای گل پس از حضور در این تیم می‌دانست که برای گزینه صعود بودن راهی جز گرفتن 15 امتیاز کامل از 5 بازی ندارد که این اتفاق را نیز رقم زد.

شهرداری ماهشهر پس از حضور فرشاد پیوس در این تیم پنج دیدار تا پایان فصل داشت که از تمامی امتیاز ها را در این پنج بازی جمع آوری کرد و در مقابل تیم های شهدای بابلسر،شهرداری بم،بهمن تهران،تهران یاسا و چوکا تالش به برتری رسید تا با فرشاد پیوس و با کسب 51 امتیاز به عنوان تیم دوم جدول گروه اول راهی پلی آف مسابقات شود.

شهرداری ماهشهر از بدو حضور پیوس در این تیم تا به امروز که حدودا 33 روز می‌گذرد بدون باخت بوده است.


حالا به تحلیل آماری طول فصل شهرداری نوشهر با هدایت اکبر میثاقیان مرد با تجربه فوتبال کشور میرسیم؛ تیمی که یکی از پرطرفدارترین تیم ماه اخیر فوتبال ایران هم شده است.

شهرداری نوشهر که در این فصل از مسابقات لیگ دو عملکرد خوبی داشته است نیز یکی از متمول ترین تیم های لیگ دو نیز به حساب می آید.

نوشهری ها با تفکرات اکبر میثاقیان و رضا ربیعی در این فصل مسابقات لیگ دو از هفته های نخست یکی از مدعی های اصلی صعود به حساب می‌رفتند.

شهرداری نوشهر با کسب 54 امتیاز و سه امتیاز بالاتر از شهرداری ماهشهر از گروه دوم به پلی آف مسابقات رسیده است؛نوشهری ها دومین خط حمله لیگ در گروه خودشان به همراه کویر مقوا تهران و نیکاپارس چالوس و بهترین خط دفاع گروه خودشان با 12 گل خورده محسوب می‌شوند.

یکی از نکات مثبت این تیم در چند ماه اخیر حضور پرشور هواداران این تیم در ورزشگاه خودشان و حتی بازی های بیرون از خانه این تیم در لیگ محسوب می‌شود که این مهم برای آنها به این دلیل مثبت حساب می‌شود که دیدار دور برگشت در خانه آنهاست.


حالا تقریباً شرایط دو تیم برای رسیدن به لیگ یک یکسان می باشد؛ از شرایط باشگاه ها تا تجربه مربیان، از تماشاگران دو تیم تا میزبانی و... همه چیز یکسان می باشد.

باید دید در پایان دو نبرد بسیار مهم کدامیک از تیم ها راهی لیگ یک کشور در فصل جدید می‌شود؛شهرداری ماهشهر با فرشاد پیوس آقای گل یا شهرداری نوشهر با اکبر میثاقیان با تجربه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha