ناصر فریاد شیران

سرمربی پاس تهران با بیان اینکه مشکل چک دوم در وجه مالک باشگاه شهدای رزکان بعد از تعطیلات برطرف می‌شود، مذاکره سایر باشگاه‌ها با بازیکنان پاس را غیراخلاقی و غیر قانونی دانست.

به گزارش "ورزش 24" و به نقل از دی اسپورت ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص حواشی به وجود آمده و شایعه انحلال باشگاه پاس تهران اظهار داشت: اگر قرار بر انحلال باشگاه پاس باشد من باید اعلام کنم؛ کدام باشگاه در این شرایط اقتصادی مشکل ندارد؟ از پرسپولیس بگیرید تا تیم ملی امید همه تیم‌ها با مشکل مواجه هستند و ثبات ندارند، حدود ۱۱ سال پس از سال ۸۶ باشگاه پاس تهران را احیا کردیم و همه پیشکسوتان و دوستداران این باشگاه باید در این راستا به ما کمک کنند.

فریاد شیران ادامه داد: آقای رضوی‌پور که کلی مشکل در همدان داشت به سفارش دوستان آمد و الان هم از مدیرعاملی باشگاه برکنار شده است، همه بازیکنان با باشگاه ما قرارداد دارند و با انتشار شایعه انحلال باشگاه و تیم یک سری دلال و حتی باشگاه‌ها از این فرصت سوء استفاده کرده و به جان بازیکنان ما افتاده‌اند! و می‌خواهند با آنها قرارداد امضاء کنند. این اقدامات غیر حرفه‌ای به گوش من می‌رسد و اگر این رویه ادامه دار باشد هم از باشگاه متخلف شکایت می‌کنم و هم اسامی مربیان، مدیران عامل باشگاه‌های متخلف را افشا می‌کنم که چرا بازیکنی که با باشگاه ما قرارداد دارد شما به تمرین تیم خودتان برده‌اید، اگر این کارشان را ادامه دهند رسوای‌شان می‌کنم.

سرمربی پاس تهران افزود: در مقابل بازیکنان نیز به ما تعهد داده‌اند تا به کارشان در تیم ادامه دهند، به دلیل اینکه مشکلات را برطرف کنیم و با ایام تعطیلات نیز روبرو شدیم تمرینات را یک - دو روز تعطیل کردیم. آنهایی که دنبال بازیکنان پاس تهران هستند این کار غیراخلاقی را انجام ندهند، اجازه این کار را ندارند و بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال از همه این افراد متخلف به کمیته انضباطی شکایت کرده و آنها را محروم می‌کنم.

وی در توضیح این موضوع که چک دوم مدیرعامل برکنار شده باشگاه پاس تهران در وجه مالک باشگاه شهدای رزکان البرز برگشت خورده است؛ بیان داشت: چک اول که برگشت نخورده است، چک اول ۴ میلیارد بود که وصول شده است، مشکل چک دوم هم تا بعد از تعطیلات برطرف می‌شود، در این راستا هم با آقای کریمی مالک باشگاه شهدای رزکان جلسه داشتیم، هر کسی هم که دنبال حاشیه است بداند که من خودم استاد حاشیه سازی هستم!

فریاد شیران گفت: پیج‌های اینستاگرامی که از نام و لوگوی باشگاه پاس استفاده می‌کنند، باید از باشگاه‌شان حمایت کنند نه اینکه عوامل باشگاه اعم از کادر و بازیکنان را به تمسخر بگیرند، این کارها، کار درستی نیست.

ایشان در پایان افزود: من تمام وقت و زندگیم را برای تیم پاس تهران گذاشتم، همانطور هم که گفتم اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد من خودم رسما آن اتفاق را اعلام می‌کنم، اخبار و حواشی که پیرامون باشگاه پاس تهران مطرح می شود، همه را تکذیب می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha