پیکان و مس

عیب دگران نگویم این بار کاندر حق خویشتن شنودم

نگاهی به یک باور؛ بررسی جمله مشهور «هیچ کاخی برپا نمی شود مگر آن که کوخی کنار آن بنا شود یا ویران گردد.
رییس روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان در پیامی طی روزهای اخیر به مدیران باشگاه پیکان در کانالهای مختلف عنوان کرد، باشگاه ریشه داری که با آن همه استعداد و امکانات رقیب محترم مدعیان لیگ بود رابه خاک سیاه نشاندند و حالا می خواهند با لابی و نامه نگاری درجایی که حق شان نیست بمانند. همچنین وی افزود: تا دیروز محتاج نتیجه گرفتن این و آن بودند و حالا با خیال خام منتظر تصمیمات بیرون از زمین هستند.
در همین راستا مهرشاد عنبری پیشکسوت فوتبال در واکنش به این سخنان گفت: باید به مدیر روابط عمومی مس رفسنجان در باب این یادداشت صد آفرین گفت، که حداقل با صداقت، گوشه ای از گفتار اخلاق مداری را در ادبیات خود رعایت نموده است.
باید به ایشان، که به گمانم به تازگی وارد ساحل فوتبال شده است یاد آور شد. همه ورزشها بویژه فوتبال بر محور اخلاق، مروت، جوانمردی، پاکی و سایر اوصافی که در حال حاضر از فوتبال ایران ربوده شده استوار است.
نظامی گنجوی در این باره چه زیبا گفت:
*چو بد کردی مباش ایمن ز آفات* *که واجب شد طبیعت را مکافات*
پیکان اگر به لیگ یک سقوط کرد، بدلیل ضعف مدیریتی آن نبود، بلکه همواره بدنبال فوتبال پاک بوده که بعضی از باشگاهها درپشت صحنه با زد وبندهایی که شما آنرا شرعی و قانونی می نامید و حق خود می دانید به این روز افتاده و حال حاضر بازهم باشگاه پیکان با رعایت تمام موازین و اصول اخلاقی در چهارچوب آیین نامه های انضباطی لیگ مسابقات بدنبال احقاق حق است و در روند اداری این باشگاه هیچ یک از عناصر سرنوشت ساز، دلار، سکه، ساعت رولکس، و... دخیل نبوده و نیست.
اما در یک نکته به لابی گری و نامه نگاری باشگاه پیکان اشاره کردید که این واژه پارادوکس گفتار شما را بیشتر مشهود می کند که باید در این باب بیشتر تأمل می کردید .
*خوش بُوَد گر مِحَکِ تجربه آید به میان تا سِیَه‌روی شود هر که در او غَش باشد*

رییس روابط عمومی مس رفسنجان در بخشی دیگری فرمودند: باشگاه خودروسازی حالا با خیال خام منتظر تصمیمات بیرون از زمین می باشد، آیا امتیازات شما کاملا در مستطیل سبز رقم خورده که اینگونه به این باشگاه پر آوازه می تازید؟ اندکی تفکر بیشتر لازم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha