تیم ملی ووشو جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از محل برگزاری اردو تیم‌های ملی ووشو جوانان حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری "ورزش 24" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با حضور در آکادمی ملی ووشو، از اردوی تیم‌های ملی ووشو جوانان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت ملی‌پوشان این رده سنی در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.

جوادی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های کشورمان در ماکائو، از تلاش ملی‌پوشان برای بالا بردن پرچم ایران در این رویداد قاره‌ای تمجید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین از ورزشکاران تهرانی که در تیم‌های دختران و پسران حضور دارند، تجلیل کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: تلاش ورزشکاران برای بالا بردن پرچم ایران ستودنی است و این موضوع با هیچ جایزه و پاداشی قابل جبران نیست. تلاش می‌کنیم حمایت‌های خوبی از ورزشکاران داشته باشیم. خیلی خوشحالیم که امیر اوجاقی به عنوان رئیس هیأت استان تهران فعالیت می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران گفت: از امیر صدیقی رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم که با وجود کمبودها و سختی های پیش‌رو به لحاظ اعتبارات، سعی می‌کند که بهترین شرایط را برای ووشو فراهم کند. این مدیریت، امری بسیار ستودنی و قابل تقدیر است. در اداره کل استان تهران سعی کرده‌ایم که نهایت حمایت را از رشته ووشو داشته باشیم.

همچنین امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو نیز گفت: ما از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از هیأت ووشو تشکر می‌کنیم. ورزش تهران شایسته حمایت و داشتن امکانات بیشتری است، زیرا به لحاظ امکانات قابل مقایسه با سایر استان‌ها نیست. حضور فدراسیون‌ها در تهران باعث شده که هیأت‌های ورزشی پایتخت زیر سایه آنها قرار بگیرند و امکانات خوبی در اختیارشان قرار نگیرد.

وی ادامه داد: خوشحالیم که امروز در محل برگزاری اردو حضور یافتید. این ملی‌پوشان چند ماه است که در اردو هستند و با همه توان خود به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا موفق شوند. مطمئن باشید فدراسیون ووشو در بازی‌های آسیایی بار بزرگی را از روی دوش کاروان برمی‌دارد و اعتقاد داریم که قرار است اتفاق بی‌نظیری رقم بخورد. ما اختلاف زیادی به لحاظ سخت‌افزاری با رقبای خود داریم و این مسأله کارمان را بسیار سخت می‌کند. رقبای ما در دنیا از نظر امکانات در شرایط بسیار خوبی هستند. ما قهرمان جهان هستیم و به لحاظ سخت‌افزاری خوب نیست که در این شرایط باشیم. امیدوارم نگاه ویژه‌تری به ووشو در موضوع سخت‌افزاری وجود داشته باشد و ما از شما بابت حضور امروز ممنونیم.

علاوه بر صدیقی و جوادی، در این دیدار امیر اوجاقی رئیس هیات ووشو استان تهران، مهدی خلیلی رئیس هیات ووشو استان مازندارن، فرشاد عربی و محمبوه کریمی سرمربیان تیم‌های ملی تالو بزرگسالان، کیوان شیرآقایی و فریناز نذیری سرمربیان تیم‌های ساندا جوانان، حمیدرضا پارسی مقدم سرمربی تیم تالو جوانان، ایرجی معاون قهرمانی اداره کل و آزاد و زارعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha