کد خبر: 1813
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
مهدی قایدی

مهدی قایدی پیش از اینکه شادی پس از گلش را انجام دهد، از هواداران اماراتی عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش۲۴"، تیم ملی موفق شد در آخرین دقایق نیمه نخست، روی حرکت دیدنی مهدی قایدی به گل برسد. پس از اینکه او توپ را از خالد ابراهیم گرفت، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ او با برخورد به بدن مدافع امارات، وارد دروازه شد تا بازی یک بر صفر شود.

نکته جالب به شادی پس از گل مهدی قایدی برمی‌گردد. وینگر سرعتی و بوشهری تیم ملی پس از اینکه به همراه طارمی، کنعانی و دیگر ملی پوشان جشن گلزنی را برگزار کرد، به سمت جایگاهی که عکاسان حضور دارند رفت تا شادی تک نفره‌اش را انجام دهد.

2079450

از آنجایی که پشت سر عکاسان نیز هواداران اماراتی نشسته بودند و برای اینکه خوشحالی خاص قایدی به نوعی تحریک هواداران میزبان محسوب نشود، ستاره بوشهری دست به کار جالبی زد.

2079451

قایدی ابتدا با حرکات دست از هواداران اماراتی عذرخواهی کرد و سپس رو به عکاسان حاضر در پشت دروازه امارات کرده و پس از اینکه کمی خم شد، دستش را روی سرش گذاشت و خوشحالی خاصی را به نمایش گذاشت.

2079449

با توجه به اینکه مهدی قایدی طی فصول اخیر در لیگ امارات حضور داشته، بازیکن شناخته‌شده‌ای در این کشور محسوب می‌شود. برای اینکه اتفاقات جام ملت‌های آسیا و شادی‌های جنجالی تکرار نشود، ابتدا از تماشاگران اماراتی عذرخواهی کرد و سپس خوشحالی ویژه‌اش را به نمایش گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha