به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در دومین هفته مسابقات دور سوم مقدماتی جام جهانی به مصاف امارات رفت و با نتیجه یک بر صفر در زمین این تیم به پیروزی رسید.  پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی امارات، در نشست خ

سرمربی تیم ملی امارات می‌گوید در یک زمان بد و روی اشتباه فردی از ایران گل خورده‌اند.

به گزارش "ورزش ۲۴"، تیم ملی ایران در دومین هفته مسابقات دور سوم مقدماتی جام جهانی به مصاف امارات رفت و با نتیجه یک بر صفر در زمین این تیم به پیروزی رسید.

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی امارات، در نشست خبری پس از این بازی گفت: گل بدی دریافت کردیم. اگر در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه ما باز نمی‌شد می‌توانستیم نتیجه بهتری را کسب کنیم.

او ادامه داد: نمی‌گویم که ایران شایسته پیروزی نبود، اما ما هم می‌توانستیم بهتر ظاهر شویم و نتیجه‌ای غیر از شکست را رقم زنیم. ما در این بازی شکست خوردیم، با این حال نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم.

سرمربی پرتغالی امارات در ادامه صحبت‌های خود گفت: بازی سختی بود و روی یک اشتباه دروازه ما باز شد. امیدوارم که در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

بنتو در پایان گفت: باید امتیازات دو دیدار مقابل قطر و ایران را جبران کنیم و در دیدارهای پیش‌رو اشتباهات خود را اصلاح نماییم و نیازمندیم که در دیدارهای ماه اکتبر، تمرکز خود را چند برابر کنیم و با اعتماد به نفس، به سمت کسب بلیت جام جهانی برویم. منتظر بازگشت بازیکنان به تیم ملی در ماه مهر هستیم تا قدرت و توانایی‌های تیم را بهبود دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha