هیات فوتبال استان تهران

مراسم تودیع و معارفه میرشاد ماجدی رئیس جدید هیات فوتبال استان تهران در ساختمان هیات برگزار شد.

به گزارش "ورزش 24"، ظهر شنبه 22 مهر ماه مراسم تودیع و معارفه سرپرست سابق و رئیس جدید هیات فوتبال استان تهران در ساختمان هیات برگزار شد. در این مراسم که از ساعت 14 آغاز شد کارمندان و عوامل هیات فوتبال استان تهران، رؤسای هیات فوتبال های شهرستان ها و حوزه ها و برخی پیشکسوتان حوزه فوتبال تهران حضور داشتند.

در ابتدا مراسم با چند کلام از آیات قرآن کریم آغاز گردید و سپس تیموری دبیر هیات فوتبال استان تهران چند دقیقه ای با حاضرین مراسم صحبت کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید هیات فوتبال استان تهران برگزار شد

در ادامه مراسم تودیع و معارفه،احمدرضا براتی سرپرست سابق هیات فوتبال استان تهران که حدود 6 ماه در این هیات حضور داشت برای حاضرین سخن گفت و به برگزاری انتخابات در شرایط سالم اشاره داشت‌. وی همچنین از عوامل هیات فوتبال استان تهران تشکر و قدردانی کرد و در ادامه برای آنها آرزوی موفقیت نمود. پس از صحبت های براتی نوبت به رئیس جدید هیات فوتبال استان تهران یعنی میرشاد ماجدی رسید تا اولین سخن های خود در ساختمان هیات فوتبال انجام دهد. ماجدی در ابتدا از زحمات براتی قدردانی کرد و گفت:آقای براتی بسیار انسان قانون مداری هستند و همیشه دوبرابر قانون را اجرا می‌کنند تا کار ها به درستی پیش برود؛از زحمات وی تشکر و قدردانی می‌کنم. در ادامه وی عنوان کرد:من خودم تهرانی هستم و باید تمام عوامل هیات فوتبال دست به دست هم دهیم تا به پیشرفت و درست سازی فوتبال تهران کمک کنیم؛هر کسی که نتواند در این مسیر ما را همراهی کند باید خودش از کار کنار برود.

ماجدی در آخر گفت: انشاالله با موفقیت در پایان همین سال به دستاورد های خوبی برسیم که جزء اهداف کوتاه مدت ما خواهد بود.

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید هیات فوتبال استان تهران برگزار شد

در انتهای مراسم اعضای حاضر عکس هایی به یادگار با براتی و ماجدی انداختند تا تودیع و معارفه رئیس جدید و سرپرست سابق هیات فوتبال استان تهران نیز به خوبی به اتمام برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha