مارکز لوپز

مارکز لوپز می‌گوید که تیمش می‌توانست در ابتدای نیمه دوم یک گل بزند اما در کل ایران تیم بهتری بود.

به گزارش "ورزش 24"، در دیداری حساس از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، قطر موفق شد با گل معز علی به اولین گل دست یابد. اما ایران بازگشتی دیوانه‌وار به بازی داشت و چهار بار دروازه حریف را باز کرد و علاوه بر این، توانست دو گل آفساید بزند و دو بار نیز توپ را به تیرک دروازه قطر بکوبد.

عملکرد تیم ایران به قدری قوی و هجومی بود که مارکز لوپز و تیم ملی قطر می‌توانند خوش‌شانس باشند که با نتیجه سنگین‌تری شکست نخوردند. پس از پیروزی قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های پیشین و کسب قهرمانی، انتظار می‌رفت که قطر حریف سرسختی برای ایران باشد، اما تیم ملی ایران با نمایشی بی‌نظیر توانست با نتیجه چهار بر یک، با دو گل از سردار آزمون و دو گل از محمد محبی، پیروزی قاطعی به دست آورد.

در نشست خبری پس از این شکست، مارکز لوپز سخنانش را این‌گونه آغاز کرد: "بدون شک، تیم ملی ایران از ما خیلی بهتر بود. ما در آغاز بازی شروع خوبی داشتیم و توانستیم بر بازی مسلط شویم و گل بزنیم. در ابتدای نیمه دوم نیز می‌توانستیم گل دیگری به ثمر برسانیم، اما شانس با ما یار نبود."

2078822

او افزود: "ایرانی‌ها هم فرصت‌هایشان را به خوبی استفاده کردند و به گل رسیدند. این طبیعت فوتبال است. به تیم ملی ایران تبریک می‌گویم، آن‌ها از ما بهتر بودند و توانستند پیروز میدان شوند."

در ادامه، یکی از خبرنگاران پرسید که با توجه به اینکه ایران و ازبکستان هر دو ۱۰ امتیازی شده‌اند، شرایط تیم ملی قطر چگونه خواهد بود. مارکز لوپز در پاسخ گفت: "شرایط تغییری نکرده است. هدف ما همچنان صعود و رسیدن به جام جهانی است. ما در حال صحبت درباره دو تیم بزرگ یعنی ایران و ازبکستان هستیم که اکنون هر دو ۱۰ امتیازی هستند."

او ادامه داد: "همان‌طور که می‌دانید، تیم‌های اول و دوم به صورت مستقیم صعود می‌کنند و تیم‌های سوم نیز می‌توانند به عنوان بهترین تیم‌ها جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند. ما همچنان برای رسیدن به هدفمان تلاش خواهیم کرد."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha