کد خبر: 24
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس مدعی است فصل گذشته تعهدات خود نسبت‌به تبلیغات محیطی را به سرانجام رسانده، اما در فصل جدید این درآمد از آنها دریغ شده است.

به گزارش "ورزش 24"، پرسپولیس در هفته اول در شرایطی میزبانی آلومینیوم اراک را برعهده داشت که به زعم مدیرعامل سرخ‌ها از این میزبانی تنها پرداخت 520 میلیونی برای اجاره استادیوم آزادی نصیب آنها شده است.

درویش با اشاره به اینکه علی‌رغم مشکلات مالی که این باشگاه دارد، آنها موفق شده بودند به تعهدات خود در خصوص تبلیغات محیطی نسبت به سازمان لیگ برتر عمل کنند، در فصل جدید این امکان برای تیم فراهم نشده است و اینطور به توضیح آن پرداخت: استادیوم در بازی اول بدون تماشاچی بود. من باید 520 میلیون به شرکت تجهیز برای آن بازی بدهم. جا دارد از شرکت تجهیز هم البته تشکر کنیم و بدهکار هم هستیم به آنها و ممنون هستیم که تحمل کرده‌اند. اما من باید با کدام درآمد این هزینه را بدهم؟ تبلیغات حقوق حقه ماست و از آن محروم هستیم. پارسال ما در خصوص تبلیغات محیطی کاملا حساب و کتابمان را انجام دادیم و الان یک مقدار طلبکار هم هستیم. سه هزار دقیقه برای ما بود که بخش زیادی از آن را طلب داریم و مشکلی نیست. امسال هنوز بازی اول را ندادند. پخش تلویزیونی هم نداریم و می‌گویند حرفش را نزنید. تبلیغات محیطی هم که نداریم و باید هر چه زودتر در این خصوص تصمیم درستی گرفته شود.

مدیرعامل سرخ‌ها با اشاره به وضعیت استادیوم آزادی و عدم حضور طرفداران تیمش نیز گفت: هوادار هم نمی‌آید و بلیت‌فروشی نداریم. از آسمان باید بیاید تا هزینه‌ها را بدهیم؟ از کجا باید پول دربیاوریم؟

درویش مدعی است که در لیگ برتر برخلاف دیگر لیگ‌ها به تیم‌های قهرمان نیز پرداختی و پاداشی صورت نمی‌گیرد و این موضوع نیز دیگر چالش آنها در پایان فصل خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha