کویرمقوا

تیم فوتبال کویر مقوای تهران جواز حضور در فصل جدید لیگ دو را کسب کرد.

به گزارش ورزش 24؛ در یکی از دیدارهای مهم هفته هفدهم و ماقبل پایانی مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور؛ امروز تیم فوتبال کویر مقوا صدرنشین گروه دوم این رقابت‌ها میزبان تیم نگون بخت و سقوط کرده آوالان کامیاران بود.

تیم کویر مقوا که با فاصله ۴ امتیازی از تیم ستارگان سرخ آسیا با قرار گیری در رتبه نخست گروه دوم لیگ سه از شانس بیشتری برای صعود به لیگ دو برخوردار بود و با سه امتیاز مسابقه امروز عملا حکم صعود این تیم امضاء می‌شد؛ از این رو بازی سرتاسر هجومی را در این مسابقه برابر تیمی که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد به نمایش گذاشت و توانست در همان نیمه نخست با پوکر علیرضا ملکی مهاجم سابق پرسپولیس و فصل قبل اسپاد تهران که در این مرحله از مسابقات ترجیح داده است تیم تهرانی را همراهی کند به پیروزی برسد و با پیروزی پرگلی راهی رختکن شود.

آوالان کامیاران که پیش از این بازی با ۹ امتیاز سقوطش به مرحله نخست فصل آینده لیگ سه قطعی شده است در نیمه دوم نیز حرفی برای گفتن نداشت و با دریافت ۹ گل دیگر متحمل سنگین ترین شکست فصل و رقم خوردن عجیب ترین نتیجه در تاریخ لیگ سه شد.
 

کویر مقوا با نتیجه تاریخی لیگ دویی شد

هر چند دیدار عقاب تبریز و ستارگان سرخ آسیا به دلیل درگیری کادر تیم تهرانی با داور مسابقه نیمه تمام ماند اما نتیجه آن مسابقه با وجود پیروزی پرگل تیم کویر مقوا دیگر تاثیری در تعیین سرنوشت صعود ندارد و بدین ترتیب شاگردان رضا مرتضی زاده در تیم کویر مقوا توانستند در مجموع ۱۷ هفته با کسب ۳۳ امتیاز در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها راهی لیگ دو شوند.

از نکات جالب توجه این مسابقه می توان به پوکر علیرضا ملکی مهاجم سابق پرسپولیس در هر دو نیمه اشاره کرد؛ او موفق شد در مجموع ۸ گل در این دیدار به ثمر برساند.

علی شریعت (۳گل)، محمدرضا داوری و شهاب یاری دیگر گلزنان کویر مقوا در مسابقه امروز برابر آوالان کامیاران بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha