مقاومت

سرمربی و کادرفنی جدید تیم فوتبال مقاومت تهران مشخص شد.

به گزارش ورزش 24؛ فرشاد فلاحت زاده بازیکن سابق تیم ملی و استقلال پس از توافق با مسئولان باشگاه مقاومت تهران هدایت تیم بزرگسالان و دسته سومی این باشگاه را برعهده گرفت.

فلاحت زاده در تیمهای داماش گیلان و تهران، ملوان و سایپا سابقه مربیگری دارد و در تیم‌هایی مثل داماش تهران، نیروی زمینی، شهرداری کرج و شهدای رزکان البرز سرمربیگری کرده است او حالا هدایت تیم دسته سومی مقاومت تهران را برعهده گرفته تا ماجراجویی تازه‌ای را در رقابت‌های مرحله نخست لیگ سه آغاز کند.

در سابقه سرمربی جدید مقاومت تهران مسئولیت مربیگری در تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و مدیر فنی تیم گل ریحان البرز نیز دیده می شود.

همچنین با نظر وی؛ علی عاطف مهاجم سابق تیم‌های پرسپولیس، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان، گسترش فولاد تبریز و ملوان بندرانزلی که پس از آویختن کفش‌هایش و دوره‌های مختلف مربیگری به تازگی به جرگه مربیان جوان کشور پیوسته است و با توجه به سابقه همکاری با مربیان نام آشنای فوتبال چون فیروز کریمی، فرهاد کاظمی و نلو وینگادا به عنوان دستیار نخست انتخاب و به کادرفنی این تیم اضافه شد.

فرشاد فلاحت زاده سرمربی مقاومت تهران شد


علی میرزا استواری یکی دیگر از بازیکنان سابق تیم ملی و استقلال به عنوان مدیرفنی مقاومت تهران انتخاب شد. میرزا استواری در تیم‌های برق شیراز، پاس تهران، پیکان تهران و همچنین آدمیرا واکر اتریش(لژیونر) سابقه بازی دارد و در تیم شهدای رزکان البرز نیز به عنوان مربی فعالیت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha