داوران

یکی از داوران شاغل در لیگ دسته سوم فوتبال ایران اتفاق عجیبی را تجربه کرده و ناراحتی خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

به گزارش "ورزش 24"، چند روز بعد از ماجرای کتک خوردن یکی از داوران در لیگ استانی خوزستان، حالا یک داور اهل این استان با اتفاق عجیبی روبه‌رو شده که با ناراحتی تمام این مسئله را در فضای مجازی اعلام کرده است.

ماجرا از این قرار است که داوری به نام فرشاد مولایی اهل خوزستان و شهرستان ایذه از حدود یک هفته قبل ابلاغ قضاوت در لیگ دسته سوم را برای مسابقه سپاهان دورود و ستارگان آباده دریافت می‌کند و به صورت زمینی از شهر خود (ایذه) به سمت دورود لرستان حرکت می‌کند. او اما شب قبل از بازی و در نزدیکی شهرستان دورود ابلاغش لغو می‌شود و فرد دیگری این مسابقه را قضاوت می‌کند.

همین مسئله موجبات ناراحتی مولایی را فراهم آورده و باعث شده او در فیلمی به انتقاد از مسئولان بپردازد. این داور با حضور بر روی سکوهای مسابقه مذکور در شهرستان دورود در ویدئویی به انتقاد از این مسئله می‌پردازد و صحبت‌های جالبی را برزبان می‌آورد.

او می‌گوید: «یک هفته پیش ابلاغ قضاوت در مسابقه لیگ دسته سوم میان سپاهان دورود و ستارگان آباده را دریافت کردم؛ شب گذشته در نزدیکی شهرستان دورود و در حالی که فقط 20 دقیقه با این شهر فاصله داشتم، به من گفتند محروم هستی و فرد دیگری بازی را سوت می‌زند!»

او ادامه داد: «من از وقت و زندگی خودم زدم و 8 ساعت راه را طی کردم؛ الان با ناراحتی شدید باید این مسیر را طی کنم و برگردم. خدا خوشش نمی‌آید، از آقای ایرج احمدی، دانیال مرادی، جناب آقای طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان و آقای پورافشار رئیس کمیته داوران هیئت استان خوزستان می‌خواهم این موضوع را حتما پیگیری کنند.»

این داور شاغل در دسته سوم فوتبال ایران همچنین گفت: «من از حق خودم هم بگذرم، از حق زن و بچه‌ام نمی‌توانم بگذرم. کجای قانون گفته وقتی شما یک هفته قبل ابلاغ می‌گیرید، شب بازی محروم شوید. چرا از قبل به من اعلام نکردند. داور این بازی را شب بازی گذاشته‌اند؛ شما جای من باشید، چه می‌کنید؟ خطرات ناشی از طی کردن مسیر (8 ساعت رفت و 8 ساعت برگشت) به کنار، حق و حقوق من را چه کسی پرداخت می‌کند؟»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha