کد خبر: 602
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
دربی

فیفا تا ساعات آینده سرنوشت داوری مهم‌ترین مسابقه برای هواداران فوتبال ایران را مشخص می‌کند.

به گزارش "ورزش 24"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی باید روز پنج‌شنبه هفته جاری مقابل هم قرار بگیرند و مسابقه معوقه لیگ برتر را برگزار کنند که مباحث زیادی درباره انتخاب تیم داوری این دیدار وجود دارد و خداداد افشاریان به‌عنوان رئیس کمیته داوران و فدراسیون فوتبال نیز در تلاش برای استفاده از VAR در شهرآورد 102 هستند.

کمیته داوران و فدراسیون فوتبال منتظر هستند تا فیفا مجوز استفاده از VAR را در مسابقه پرسپولیس و استقلال بدهد که البته تاکنون این اتفاق نیفتاد ولی در صورت صدور این مجوز، باید منتظر برگزاری نخستین بازی تاریخ لیگ برتر با استفاده از این تکنولوژی باشیم.

خداداد افشاریان و فدراسیون فوتبال پیگیری‌های لازم را استفاده از تکنولوژی داوری ویدئویی در دربی 102 انجام دادند و قرار است تا ساعت 16 امروز سه‌شنبه، پاسخ درخواست از فیفا برای استفاده از VAR در این مسابقه ارسال و برای بازی پرسپولیس و استقلال تصمیم‌گیری شود.

نکته حائز اهمیت دیگر اینجاست که طبق پیگیری‌های انجام شده، تا این لحظه تجهیزات VAR وارد ایران نشده و هنوز در دبی است، اما احتمالا تا ساعات آینده وارد خواهد شد تا در صورت تایید فیفا، در دربی مورد استفاده قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha