سردار آزمون

فدراسیون فوتبال در اعلام خبر لیست تیم ملی در مورد وضعیت سردار آزمون نیز توضیح داد.

به گزارش "ورزش 24"، ساعاتی پیش بود که سایت گل در گزارشی ادعا کرد که سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه رم ایتالیا به احتمال فراوان تیم ملی ایران را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا همراهی نخواهد کرد.

این سایت در خبری اعلام کرد که سردار به‌خاطر توافقی که با رم داشته نمی‌تواند تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند. اتفاقی که در فاصله چند روز تا شروع مسابقات خبری شوکه کننده برای امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود.

فدراسیون فوتبال ایران بلافاصله به این خبر واکنش نشان داد. جایی که در خبر اعلام لیست تیم ملی، فدراسیون به توضیح درباره وضعیت آزمون پرداخت و نوشت: "لیست فعلی تیم ملی در شرایطی با حضور ٢٧ بازیکن اعلام شده که فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی به باشگاه رم و طبق قوانین فیفا خواستار حضور سردار آزمون در تیم ملی شده و در حال مذاکره با مسئولان رم است تا موافقت حضور این بازیکن را به‌دست بیاورد، بنابراین فدراسیون فوتبال تا پایان اولتیماتوم زمانی AFC (١٢ دی) منتظر تصمیم باشگاه ایتالیایی برای آزاد کردن این بازیکن و ملحق شدن وی به اردوی تیم ملی در موعد مقرر است و پس از آن فهرست نهایی و ٢۶ نفره تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام خواهد شد."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha