مهدی طارمی

مهاجم اخراجی تیم ملی ایران می‌گوید از کسب پیروزی در ضربات پنالتی اطمینان داشت.

به گزارش "ورزش 24"، مهدی طارمی شب عجیبی را در بازی حذفی جام ملت‌های آسیا مقابل سوریه تجربه کرد و پس از گرفتن پنالتی و گلزنی در این مسابقه حساس، در وقت‌های تلف شده نیمه دوم اخراج شد تا ملی پوشان بیش از 30 دقیقه با یک بازیکن کمتر به کارشان ادامه بدهند.

طارمی پس از پایان مسابقه ایران و سوریه در گفت‌وگوی زنده عنوان کرد: همین که موفق به کسب پیروزی شدیم، جای شکر دارد. دم همه بچه‌ها گرم و از همه آنها ممنون هستم. آخر بازی با علی (بیرانوند) صحبت کردم. علی خیلی لطف کرد.

او یادآور شد: به بیرانوند گفتم اگر بهترین گلر تاریخ (ایران) هستی، خودت را نشان بده؛ ما که مطمئن هستیم ولی خودت را نشان بده.

مهاجم تیم ملی ایران اضافه کرد: ما به او اعتماد داریم. اگر به او اعتماد نداشتیم که این حرف را نمی‌زدم. من دعا دعا می‌کردم که بازی به پنالتی برود چون مطمئن بودم که علی کار را برای ما درمی‌آورد و از طرف دیگر به‌خاطر اینکه آنقدر در یک هفته اخیر پنالتی کار کردیم که مطمئن بودم پنالتی‌ها تبدیل به گل می‌شوند.

طارمی تاکید کرد: فقط دنبال این بودم که بازی به پنالتی کشیده شود. دم غیرت بچه‌ها گرم که برنده شدیم و علی هم نشان داد بهترین گلر تاریخ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha