بوكس

علی‌ حبیبی‌نژاد و مسلم مقصودی به مدال برنز تورنمنت‌ بین‌المللی بلغارستان دست یافتند.

به گزارش "ورزش 24"، مسابقات بین‌المللی بلغارستان که از تورنمنت‌های سطح یک جهان است از روز یکشنبه هفته گذشته در صوفیه آغاز شده و تیم ایران با هفت بوکسور در این رویداد حضور یافت. در بخش مردان، ۱۷۸ بوکسور حضور دارند.

بوکسورهای کشورهای، ایران، الجزایر، ارمنستان، اتریش، بلغارستان، چین، فرانسه، گرجستان، یونان، گواتمالا، هند، ایرلند، قزاقستان، کوزوو، قرقیزستان، لیتوانی، مولداوی، مغولستان، مراکش، نیجریه، لهستان، رومانی، صربستان، اسلواکی، تاجیکستان، تایلند، ترکیه، اوکراین و ازبکستان در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف، عصر امروز شنبه برگزاری شد که علی‌ حبیبی‌نژاد و مسلم مقصودی نمایندگان ایران در این مرحله بودند که با قبول شکست برابر حریفان، به‌ کار خود با مدال برنز پایان دادند.

بر این اساس در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد که وانشا قهرمان جوانان جهان از هند و آلکساندر پاراچیف از مولداوی را شکست داده، برابر روسنوف رادسولائف از بلغارستان قرار گرفت و از پس بوکسور میزبان برنیامد و با مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، مسلم مقصودی که شوکوروف از تاجیکستان و کیوین رامی از بلغارستان را مغلوب کرده با محمد مخلوف از الجزایر پیکار کرد.

مقصودی با وجود آسیب‌دیدگی از ناحیه سر و پیشانی، مبارزه جانانه و نزدیکی انجام داد، اما با رای داوران با حساب سه بر دو نتیجه را واگذار کرد تا او هم برنزی‌ شود.

با این اوصاف تیم اعزامی ایران با کسب ۲ مدال برنز به کار خود پایان داد. مصطفی ریگی، دانیال شه‌بخش، میثم قسلاقی، حسین دانشور و ایمان رمضان پور دیگر بوکسورهای حاضر ایران در تورنمنت بلغارستان بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha