سرمربی ترکمنستان

سرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید در بازی روز آینده برابر ایران با استراتژی مشخص به دنبال کسب امتیاز است.

به گزارش "ورزش‌ 24"، مرجان اورازوف در نشست خبری پیش از بازی با ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی اینطور حرف‌هایش را با تشکر از ایرانی‌ها و فدراسیون برای مهمان‌نوازی آغاز کرد: آغاز سال نو را تبریک می‌گویم. در ابتدا از فدراسیون فوتبال بابت میزبانی از تیم ما تشکر می‌کنم. قطعا ایران تیم قدرتمندی است، اما سعی می‌کنیم ضمن ارائه یک بازی خوب، دستاوردی هم داشته باشیم.
سوال اول از سرمربی ترکمنستان درباره غیبت در جام ملت‌های اخیر بود و اینکه اورازوف چه راهکاری برای بازگشت شرایط تیمش به شرایط مطلوب دارد. سرمربی ترکمنستان در واکنش به این سوال گفت: هرچند در جام ملت‌ها شرکت نکردیم، اما این موضوع ربطی به کیفیت تیم ما ندارد. ما تیم‌های باشگاهی خوبی داریم و بازیکنان خوبی داریم و فدراسیون فوتبال ما هم تمهیدات خاصی را برای ارتقای سطح فوتبال‌مان در نظر گرفته است. ضمن اینکه تیم‌های جوانان و زیر ۲۳ سال ما که مقابل ایران هم بازی کردند، نشان دادند می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

سرمربی تیم ملی ترکمنستان درمورد اینکه این تیم در تمام دیدارهای قبلی‌اش مقابل ایران موفق به گلزنی شده و آیا به فکر ادامه این روند در بازی فردا هم هستند، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که گفتم برای فوتبال بازی کردن این‌جا آمده‌ایم. ایران تیمی قوی است. سعی داریم از ضد حملات استفاده کنیم تا مقابل حریف دردسرساز شویم و یک بازی خوب انجام بدهیم. در تلاش هستیم گل هم به ثمر برسانیم.
سرمربی تیم ملی ترکمنستان درمورد میزان شناختش از تیم ملی ایران، اینطور اظهار نظر کرد: در تمام بازی‌های مرحله گروهی ایران در جام ملت‌ها حضور داشتم و بازی‌های دیگرشان را هم آنالیز کرده‌ام. همانطور که گفتم ایران از سطح بسیار خوبی برخوردار است و بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد. شاید نفرات ما به اندازه ایرانی‌ها باکیفیت نباشند، اما ایده‌های تاکتیکی خودمان را داریم و سعی می‌کنیم تلاش مضاعفی در این بازی داشته باشیم.
همچنین در بخش ابتدایی این نشست خبری قاضی‌مراد آناگلیف، بازیکن ترکمنستان هم صحبت کوتاهی درباره بازی روز آینده برابر ایران به شرح زیر مطرح کرد: برای بازی فردا آماده هستیم و امیدوارم یک دیدار خوب داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha