حسن يزدانى

حسن یزدانی بعد از چند ماه دوری و گذراندن دوران نقاهت امروز به خانه کشتی برگشت.

به گزارش "ورزش 24"، بعد از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان ٢٠٢٣ و سپس بازی‌های آسیایی هانگژو بود که حسن یزدانی به شکلی غیرمنتظره و ناگهانی زیر تیغ جراحی رفت و حتی با وجود قراردادی که برای لیگ برتر کشتی امضا کرده بود، نتوانست در این رویداد روی تشک برود.

اما جراحی کتف حسن یزدانی در ماه‌های اخیر حرف و حدیث‌های بسیاری را در پی داشته است. یکی از اظهارنظرهایی که شاید بیش از بقیه باعث ایجاد حاشیه شد، از سوی خود علیرضا دبیر بود که اعلام کرد کشتی‌گیری نبوده که بعد از عمل جراحی کتف بتواند به کشتی برگردد و موفق باشد!

این صحبت‌ها دامنه گسترده‌تری پیدا کرد و در حالی حسن یزدانی سکوت کرده بود، هر کارشناس یا پزشکی نظر شخصی خود را ارائه می‌کرد.

البته که پزشک معالج و متخصصان در فدراسیون کشتی اعلام کردند همه چیز بعد از بازگشت یزدانی به تشک مشخص می‌شود.

1993684

1993685

1993686

خیلی‌ها منتظر بازگشت حسن یزدانی به تمرینات بودند و این قهرمان ۹ مداله کشتی ایران امروز بالاخره در خانه کشتی آفتابی شد. حسن یزدانی ظهر امروز با حضور در کمپ تیم‌های ملی در سالن بدنسازی شهیدحسین شکوری به تمرین پرداخت‌. مرد ۹ مداله کشتی آزاد جهان پس از انجام تمرین با رئیس فدراسیون نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

این شاید بهترین خبر نه تنها برای علاقه‌مندان به کشتی بلکه برای ورزش ایران باشد. البته که زمان بازگشت یزدانی به تشک یکی، دو ماه دیگر عنوان شده، اما با روحیه‌ای که در چهره این نابغه جویباری دیده می‌شود، قطعا به زودی او تمرینات کشتی خود را هم‌ آغاز می‌کند.

حالا باید روز به روز انتظار بازگشت حسن یزدانی به روزهای اوج و آماده شدن او برای المپیک پاریس و احتمالا یک رویارویی دیگر دیوید تیلور را بکشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha