اورازوف

سرمربی تیم ملی ترکمنستان ابراز امیدواری کرد که تیمش در بازی برگشت نمایش بهتری مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی ارائه بدهد.

به گزارش "ورزش‌ 24"، مرگن اورازوف، سرمربی تیم ملی فوتبال ترکمنستان، پس از شکست پنج بر صفر این تیم برابر ایران در هفته سوم انتخابی جام‌جهانی در نشست خبری، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: نمایش و بازی بدی داشتیم. مقابل ایران به عنوان یک تیم بازی نکردیم، بلکه هر بازیکن به صورت انفرادی بازی می‌کرد. در مقایسه انفرادی، بازیکنان ایران بهتر هستند اما ما ناامید نمی‌شویم و به کارمان ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم تاکتیک‌های جدیدی را پیاده کنیم و مثل یک تیم بازی کنیم. بعضی از باخت‌ها مثل این شکست، برای هر تیمی لازم است تا به خودش بیاید.

وی درباره مصدومیت چند بازیکن این تیم قبل از رویارویی با ایران و تاثیر آن در این شکست، افزود: در آخرین تمرین پیش از سفر به ایران، دروازه‌بان و یک بازیکن دیگرمان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما بازیکنان باکیفیتی داشتیم که می‌توانستند جای این بازیکن را پر کنند و این بهانه‌ای نیست که بخواهیم باخت را قبول کنیم. سعی می‌کنیم برای بازی هفته آینده که میزبان ایران هستیم از اشتباهاتمان درس بگیریم و با کمک هوادارانمان، بتوانیم بازی بهتری را انجام بدهیم.

اورازوف: نمایش و بازی بدی مقابل ایران داشتیم

سرمربی ترکمنستان درباره استقبال هواداران ایرانی با توجه تعطیلات عید نوروز، تصریح کرد: با توجه به اینکه فوتبال در ایران ورزش محبوبی است، انتظار استقبال پرشور هواداران ایران را داشتیم. سعی می‌کنیم که در بازی برگشت تماشاگران بیشتری برای تشویق ترکمنستان به ورزشگاه بیایند.

وی درباره اینکه سردار آزمون پیش از شروع مسابقه به نزد او آمد، هم یادآور شد: این نشانه احترام است و قدردان این حرکت او هستم.سردار یک بازیکن محبوب در ترکمنستان است. متاسفانه او مصدوم شد و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha