حامد لک

دروازه‌بان مس رفسنجان و مدافع پیشتاخته پرسپولیس قبل از گل بارها با یکدیگر جدال داشتند.

به گزارش "ورزش 24"، پرسپولیس در شرایطی موفق به کسب پیروزی یک بر صفر در لحظات پایانی مقابل مس رفسنجان شد که در طول بازی بارها شانس خود را برای باز کردن دروازه حامد لک امتحان کرد، اما این گلر با تجربه در تمام صحنه‌ها با خروج موفق خود نگذاشت که سرخ‌پوشان راهی به دروازه او پیدا کنند و به هدف‌شان برسند و مصدومیت هم در برخوردهای او به وجود آمد.

لحظاتی قبل از گل برتری پرسپولیس، در دقیقه 83 برخوردی در محوطه جریمه مس رفسنجان به وجود آمد که حامد لک مثل دفعات قبل سعی کرد توپ‌های ارسالی را دفع کند و این بار هم سانتر سروش رفیعی را مُشت کرد، اما پس از آن برخوردی با گئورگی گولسیانی داشت که امیر عرب براقی خطای مدافع پیشتاخته سرخ‌پوشان را گرفت.

تصادف گولسیانی و لک در ارتفاع 2 متر (عکس)

تصادف گولسیانی و لک در ارتفاع 2 متر (عکس)

در شرایطی که برخی از پرسپولیسی‌ها معتقدند در این صحنه خطا اتفاق افتاده (جدا از بحث آفساید بودن صحنه)، اما عکس‌های ثبت شده از عکاس ورزش سه نشان می‌دهد که در این صحنه حامد لک توپ را مُشت کرده و پس از آن هم گولسیانی با او برخورد دارد و منجر به افتادن هر دو بازیکن روی زمین می‌شود؛ هرچند کارشناسان هم در این صحنه نظرات متفاوتی دارند.

حامد لک که با وجود هجمه استقلالی‌ها در فضای مجازی، عملکرد درخشان و بدون کم و کاستی مقابل پرسپولیس داشت و یکی از بهترین بازی‌های خود را با دفع موقعیت‌ها و ارسال‌های پرشمار به نمایش گذاشت، در لحظات پایانی روی یک صحنه بحث برانگیز دروازه خود را باز شده دید.

تصادف گولسیانی و لک در ارتفاع 2 متر (عکس)

تصادف گولسیانی و لک در ارتفاع 2 متر (عکس)

گولسیانی و حامد لک که در نساجی مازندران با یکدیگر هم بازی بودند و ارتباط نزدیکی دارند، در آخرین مسابقه فصل بارها با یکدیگر جدال داشتند که در نهایت هم تنها گل بازی توسط مدافع گرجستانی به ثمر رسید.

عکس: محمدسعید سعیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha