فوتسال ایران

ماجراهای پرحاشیه ال‌کلاسیکو فوتسال ایران بین تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون تمامی نخواهد داشت و همچنین کار به کمیته انضباطی و تصاویر غیرقابل انتشار کشیده شده است.

به گزارش "ورزش۲۴"، ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران با پخش زنده تلویزیونی لحظات، اتفاقات و صحنه‌های غیرقابل تصور و نیشداری را به تصویر کشید. درگیری و تنش‌ها به اندازه‌ای شدید و پرسروصدا بود که خیلی سریع واکنش سازمان لیگ و کمیته انضباطی را به همراه داشت و آن‌طور که شنیده می‌شود محرومیت سنگینی در انتظار بازیکنان و باشگاه‌ها خواهد بود و تنها دلایل تاخیر در صدور احکام، مستنداتی است که روز به روز جدیدتر و باعث قطور کردن پرونده شده. اگرچه وحید شمسایی برای آرامش و تمرکز تیم ملی فوتسال در هفته‌های منتهی به آغاز جام جهانی از کمیته فوتسال خواستار شده است که آرای انضباطی پس از آوردگاه بزرگ اطلاع‌رسانی و اجرا شود.

پس از صحبت‌های تلفنی مدیران و مربیان تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون در یکی از برنامه‌های ورزشی پیرامون اتفاقات رخ داده و بررسی‌های خبرنگار ورزش سه، گویا تیم میزبان (گیتی پسند اصفهان) تصاویر و فیلم‌هایی را به کمیته انضباطی ارائه داده است، که حتی رسانه‌ها از انتشار آن‌ها خودداری کرده‌اند و همچنین غیرقابل پخش خواهد بود. موضوعی که محمد کشاورز سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در مکالمه زنده‌ تلویزیونی به آن اشاره کرد.

بحث نگران‌کننده، نقش ستاره‌های فوتسال ایران در درگیری و آشوب بوده که ممکن است محرومیت طولانی مدت آن‌ها را در پی داشته باشد و همین مسئله باعث ورود وحید شمسایی سرمربی تیم ملی به این ماجرا شده است.

2070783

آنچه قطعی خواهد بود، پس از جام جهانی ۲۰۲۴ و پایان ماجراجویی تیم ملی در ازبکستان، کمیته انضباطی بلافاصله احکام خود را صادر می‌کند و شایعه شده چند ملی‌پوش فوتسال که در جنجال شریک بوده‌اند و باعث ایجاد اتفاقات شده‌اند با محرومیت سنگینی مواجه خواهند شد.

ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران، جمعه گذشته با تساوی شش بر شش به پایان رسید و در جریان و پایان این مسابقه جنجالی، درگیری شدید بین بازیکنان و مربیان دو تیم اتفاق افتاد.
ماجراهای پرحاشیه ال‌کلاسیکو فوتسال ایران بین تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون تمامی نخواهد داشت و همچنین کار به کمیته انضباطی و تصاویر غیرقابل انتشار کشیده شده است.

2070784

پس از صحبت‌های تلفنی مدیران و مربیان تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون در یکی از برنامه های ورزشی پیرامون اتفاقات رخ داده و بررسی‌های خبرنگار ورزش سه، گویا تیم میزبان ( گیتی پسند اصفهان ) تصاویر و فیلم‌هایی را به کمیته انضباطی ارائه داده است، که حتی رسانه‌ها از انتشار آن‌ها خودداری کرده‌اند و همچنین غیرقابل پخش خواهد بود. موضوعی که محمد کشاورز سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در مکالمه زنده‌ تلویزیونی به آن اشاره کرد.

بحث نگران کننده، نقش ستاره‌های فوتسال ایران در درگیری و آشوب بوده که ممکن است محرومیت طولانی مدت آن‌ها را در پی داشته باشد و همین مسئله باعث ورود وحید شمسایی سرمربی تیم ملی به این ماجرا شده است.

آنچه قطعی خواهد بود، پس از جام جهانی 2024 و پایان ماجراجویی تیم ملی در ازبکستان، کمیته انضباطی بلافاصله احکام خود را صادر می‌کند و شایعه شده چند ملی‌پوش فوتسال که در جنجال شریک بوده‌اند و باعث ایجاد اتفاقات شده‌اند با محرومیت سنگینی مواجه خواهند شد.

ال کلاسیکو فوتسال ایران، جمعه گذشته با تساوی شش بر شش به پایان رسید و در جریان و پایان این مسابقه جنجالی، درگیری شدید بین بازیکنان و مربیان دو تیم اتفاق افتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha