کد خبر: 524
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
مجتبی سراسیابی

مجتبی سرآسیایی مربی سابق تیم‌های گل‌گهر سیرجان، شهرخودرو خراسان و فجرسپاسی هدایت سایپا رو برعهده گرفت.

به گزارش "ورزش 24"، مجتبی سرآسیایی مربی سابق تیم‌های گل‌گهر سیرجان، شهرخودرو خراسان و فجرسپاسی که در فصل جاری به عنوان دستیار ساکت الهامی در کادرفنی مس رفسنجان حضور داشت پس از فسخ قرارداد خود با این باشگاه کرمانی و توافق با مدیرعامل باشگاه سایپا هدایت این تیم دسته اولی را برعهده گرفت.

این در شرایطی است که باشگاه سایپا با سیدمهدی حسینی نسب و کادرش جهت قطع همکاری تا بدین لحظه به توافق نرسیده و حتی در این ارتباط باشگاه پایتخت نشین به صورت مکتوب و حتی شفاهی به کادر قبلی قطع همکاری خود را اعلام نکرده است!

عدم اعلام قطع همکاری باشگاه سایپا به حسینی نسب و کادرش موجب شد تا آنها ظهر امروز جهت برگزاری آخرین جلسه تمرین پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان در محل باشگاه سایپا حاضر شوند اما حراست باشگاه سایپا مانع حضورشان در زمین تمرین شد و آنها را به دفتر باشگاه جهت برگزاری جلسه با مدیریت باشگاه راهنمایی کرد! با وجود حضور کادر قبلی سایپا در دفتر باشگاه به دلیل عدم حضور هیچ یک از مدیران این باشگاه جلسه‌ای برگزار نشد تا نشست طرفین به روز شنبه هفته آینده موکول شود.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد به دلیل عدم فسخ قرارداد کادرفنی قبلی سایپا، مجوز حضور سرآسیایی نیز بر روی نیمکت خودروسازان در بازی فردا برابر نفت مسجدسلیمان صادر نشود و این فرآیند به بعد از توافق یا در صورت عدم توافق به پس از فسخ توافقی و یا یک طرفه از سوی طرفین موکول شود.

سرمربی جدید سایپا علاوه بر مربیگری سابقه سرپرستی در تیم‌های شهرخودرو و پدیده خراسان را در کارنامه دارد و در فصل جاری بر روی نیمکت دومین تیم نارنجی پوش اینبار به عنوان سرمربی خواهد نشست.

شایان ذکر است؛ سایپا هم اکنون با 22 امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ دسته اول قرار دارد و از این تیم به عنوان مدعی اصلی صعود و قهرمانی یاد می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha