کد خبر: 539
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
استارا

شهرداری آستارا و مس شهربابک در یک بازی نه چندان جذاب به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش "ورزش 24"، در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ دسته اول تیم‌های شهرداری آستارا و مس شهر بابک به مصاف یکدیگر رفتند که 90 دقیقه تلاش آنها فایده‌ای نداشت و در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در این مسابقه که در زمین آستارا برگزار شد، دو تیم میانه جدولی به مصاف یکدیگر رفتند و در شرایطی دو تیم هم‌امتیاز بودند و برنده می‌توانست در جدول صعود خوبی داشته باشد، اما در نهایت تساوی بدون گل حاصل شد.

تلاش 90 دقیقه‌ای شهرداری آستارا و مس شهر بابک در یک بازی نه چندان جذاب و دلچسب فایده‌ای نداشت. اگرچه دو تیم موفق شدند موقعیت‌هایی را روی دروازه‌ها ایجاد کنند اما توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و یک امتیاز به دو تیم رسید.

در این دیدار امید سام‌کن بازیکن تیم مس شهر بابک در دقیقه 90 به خاطر خطای شدید با کارت قرمز داور جریمه شد و زمین بازی را ترک کرد.

با این نتیجه شهرداری آستارا و مس شهر بابک 18 امتیازی شدند و به واسطه تفاضل گل بهتر مس در رده دوازدهم قرار گرفت و شهرداری رتبه چهاردهم را به خود اختصاص داده است.مصاف‌هایی که دو تیم فوتبال مس کرمان و مس شهربابک در لیگ یک باید در آستارا انجام می‌دادند، در همین نیم فصل اول به پایان رسید. ورزشگاه وحدت آستارا محل دیدارهای خانگی شهرداری آستارا است و تیم خوشه طلایی ساوه نیز در این فصل دیدارهای خود را در آستارا برگزار می‌کند. نکته جالب توجه اینکه تیم‌های کرمانی در نیم فصل اول 4 بازی در آستارا انجام دادند و فقط به یک امتیاز رسیدند. مس کرمان در هفته سوم مغلوب خوشه طلایی شد و در هفته دهم نیز به شهرداری باخت. مس شهربابک نیز در دیدار هفته یازدهم نتوانست از مصاف با خوشه طلایی امتیازی کسب کند و در هفته پانزدهم مقابل شهرداری به تساوی بدون گل رسید تا سهم دو تیم مسی‌ کرمان در لیگ یک از بازی در آستارا فقط همین تک امتیاز باشد و هیچ پیروزی نصیب آن‌ها نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha