کد خبر: 552
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
داماش

به احتمال فراوان نتیجه بازی نفت و گاز گچساران و داماش گیلان به سود تیم گچسارانی اعلام شود.

به گزارش "ورزش 24"، در شرایطی که قرار بود دو تیم نفت و گاز گچساران و داماش گیلان در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر امروز در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برابر یکدیگر صف آرایی کنند اما گویا کاروان تیم داماش بنا به دلایلی که گفته می‌شود لغو دو پرواز این تیم بوده نتوانسته خود را به گچساران برساند تا برگزاری این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

رسانه باشگاه داماش گیلان روز گذشته با انتشار خبری اعلام کرد که پرواز چارتر و مستقیم کاروان این تیم از رشت به گچساران به دلیل مشکل در سوختگیری در فرودگاه مقصد لغو شده و کاروان این تیم به پیشنهاد مسئولان ایرلاین مسیر هوایی تهران - شیراز و در ادامه مسافت زمینی شیراز به گچساران را برای سفر انتخاب کرده‌اند، اما با این وجود ۲ ساعت مانده به زمان پروازشان از تهران به شیراز به آنها اطلاع داده شده تا این پرواز نیز به دلیل نقص فنی در بال سمت راست هواپیما لغو شده تا بدین ترتیب کاروان داماشی‌ها نتواند به گچساران اعزام شود.

در شرایطی که طبق مقررات تیم میهمان موظف است تا قبل از شروع مسابقه خود را به هر طرق ممکن به محل برگزاری مسابقه برساند و این امکان برای داماشی‌ها وجود داشت تا در صورت مهیا نبودن شرایط سفر هوایی، خود را با اتوبوس و به صورت زمینی به گچساران برسانند اما آنها به بهانه بُعد بیشتر مسافت و کمبود زمان از سفر زمینی به گچساران امتناع کرده و به خیال اینکه بازی فردای‌شان از سوی سازمان لیگ لغو خواهد شد از تهران به شهر رشت بازگشتند.

در حالیکه داماشی‌ها با خیالی آسوده آماده برگزاری تمرین نوبت بعد از ظهرشان که از ساعت ۱۵ در رشت آغاز خواهد شد، هستند اما شرایط در شهر گچساران متفاوت است! گویا بازی امروز لغو نشده و سازمان لیگ و عوامل اجرایی در تدارک برگزاری تشریفات قانونی مسابقه امروز هستند.

پیگیری‌های خبرنگار "ورزش 24"،حکایت از آن دارد که سازمان لیگ به استناد مقررات بازی را لغو نکرده و قصد دارد با برگزاری تشریفات قانونی مسابقه که حضور تیم میزبان، تیم داوری و ناظران بازی را در ورزشگاه به همراه خواهد داشت، پرونده و گزارش اتفاقات مسابقه و عدم حضور تیم داماش گیلان را به کمیته انضباطی ارجاع دهد.

تیم داماش گیلان که در بازی خیبر خرم آباد به دلیل اعتراض و حمله به داور و ترک زمین از سوی داور و همچنین نیمه تمام ماندن بازی با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر بازنده اعلام شده بود حالا در آستانه دریافت یک حکم احتمالی دیگر سه بر صفر از سوی ارکان قضایی فدراسیون قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha