شهرراز

شاگردان ستار زارع موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل شهرداری آستارا شدند.

به گزارش "ورزش 24"، در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های شهرراز شیراز و شهرداری آستارا از ساعت 14 امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز به قضاوت امیر شریفی مقابل هم قرار گرفتند.
مهرداد بشاگردی، محمدرضا فیروززاده، محمد امینی، پیمان نامور، محمد قنبری، روح‌الله صفویان‌پور، حسین فاضلی، محمد کاظمی، میلاد غریبی، جواد نصیر و رضا آقابابایی نفرات منتخب مازیار زارع بودند که در ترکیب اولیه شهر راز شیراز مقابل شهرداری آستارا حضور داشتند.

مبین عشایر، صادق رضانیا، عرفان گلشنی، عرفان بادی، امیرسام نصیری، شاهین ملکی، حسین پورامینی، محمد محمدزاده، مجید تاجیک، رضا صدری و حمید طاهری فرد نیز نفرات آغاز کننده بازی برای شهرداری آستارا در این مسابقه خارج از خانه بودند.

شهر راز نزدیک بود در دقیقه 11 با شوت حسین فاضلی به گل برسد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت و سه دقیقه بعد هم ارسال همین بازیکن و ضربه سر آقابابایی را مبین عشایر دفع کرد و اجازه نداد شهرداری آستارا گل اول را دریافت کند.

شاگردان زارع که نمایش بهتری از شهرداری ارائه کرده بودند، تا پایان نیمه اول بارها روی نفوذهای فاضلی و شوت‌های آقابابایی صاحب موقعیت شدند ولی در گلزنی ناموفق بودند و یک فرصت این تیم هم در دقایق تلف شده به تیرک دروازه اصابت کرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

حملات شهر راز در نیمه دوم هم ادامه داشت و این تیم موقعیت‌های عالی و حتی دروازه خالی شهرداری آستارا را نتوانست باز کند و البته واکنش‌های عشایر هم نگذاشت شیرازی‌ها به گل برسند تا اینکه در دقایق پایانی یک بازیکن تعویضی برتری آنها را رقم زد.

تیم شهر راز که در نیمه دوم بیشتر روی نفوذ از سمت راست زمین برنامه داشت، در دقیقه 88 روی ارسال عرفان شیروانی و ضربه سر کمال‌الدین نیک‌خوی دو بازیکن تعویضی که در نیمه دوم به زمین آمده بودند به گل رسید و صاحب سه امتیاز خانگی شد.

شاگردان ستار زارع با کسب پیروزی یک بر صفر در این دیدار 24 امتیازی شدند و در جایگاه هفتم جدول لیگ دسته اول قرار گرفتند و شهرداری آستارا هم 18 امتیازی و در رتبه چهاردهم ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha