کد خبر: 623
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
فجرسپاسی

مهاجم قدر و کلیدی فجرسپاسی در دیدار برابر مس سونگون مصدوم شد و ممکن است چند هفته‌ای از میادین دور باشد.

به گزارش "ورزش 24"، فجرسپاسی با وجود اینکه در بازی هفته شانزدهم و ماقبل پایانی لیگ دسته اول موفق شد مقابل مس سونگون با نتیجه قاطع سه بر صفر به پیروزی برسد، اما در این مسابقه با بدشانسی روبرو شد و تلفات بزرگی داد، در همان دقایق ابتدایی یکی از مهره‌های قدر و کلیدی این تیم در خط حمله دچار مصدومیت و قادر به همراهی تیمش در ادامه مسابقه نشد.

محسن سیفی که حدود یک فصلی می‌شود از تیم شهرداری آستارا به تیم فجرسپاسی انتقال یافته و با تداوم بازی‌های درخشان و خیر کننده و همچنین عملکرد مطلوبش به یکی از مهره‌های قدرتمند و خطرناک زرد پوشان شیرازی در خط حمله تبدیل شده است، در نیمه نخست بازی برابر مس سونگون از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و به ناچار جای خود را به عرفان پورافراز داد.

مصدومیت سیفی به قدری جدی به نظر می‌رسید که او بلافاصله پس از احساس درد درخواست تعویض داد، سیفی حتی نتوانست با پای خود از زمین مسابقه خارج شود و کادر پزشکی حاضر در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز او را با بلنکارد از زمین خارج کرده و به رختکن انتقال دادند. البته مهاجم فجرسپاسی پس از پایان بازی به سختی و در شرایطی که درد شدید داشت و با حالت لنگ لنگان استادیوم را ترک کرد.

رحیم خدایاری مربی فجرسپاسی پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت محسن سیفی اظهار داشت: عضله همسترینگ او دچار کشیدگی شده است، باید پزشک او را معاینه کند تا مشخص شود وضعیتش به چه شکلی است.

با این وجود هنوز میزان مصدومیت و دوری مهاجم فجرسپاسی از میادین مشخص نیست و قرار است پس از عکس‌برداری پزشکان نظر خود را در خصوص میزان مصدومیت و مدت دوری وی از میادین را اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha