فولاد خوزستان

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست جدید باشگاه فولاد خوزستان معرفی شد.

به گزارش "ورزش 24"، مدیران کارخانه فولاد خوزستان بعد از جدایی حمیدرضا شعبانی بهرام رضاییان مدیرعامل پیشین باشگاه پارس جنوبی جم که در عضویت هیئت رییسه فدراسیون فوتبال است را جایگزین کردند.

ظهر امروز پس موافقت با استعفای شعبانی، طی حکمی «بهرام رضائیان» به عنوان عضو هیئت مدیره و سرپرست باشگاه فولاد خوزستان معرفی گردید و از خدمات شعبانی برای دوران تصدی سمت مدیرعامل باشگاه قدردانی بعمل آمد.

بهرام رضاییان از جمله مدیران باتجربه و موفق فوتبال ایران است که در سال‌های گذشته نام او را بارها در فضای فوتبال شنیده‌ایم. این مدیر جوان فوتبال از سال 1392 مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم را برعهده گرفت و موفق شد این تیم را از لیگ دسته دوم به لیگ یک و از لیگ دسته اول به لیگ برتر بیاورد. همچنین پارس جنوبی با مدیریت او سابقه پنجمی در لیگ برتر فوتبال را نیز دارد.

1970216

رضاییان در مقطعی کوتاه از پارس جنوبی جدا شد که منجر به سقوط این تیم به دسته اول شد و به همین خاطر با صلاح‌دید مدیران شرکت نفت بار دیگر مدیریت باشگاه را برعهده گرفت.

سرپرستی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و عضویت در کمیته‌های گوناگون تخصصی فدراسیون از دیگر سوابق بهرام رضاییان در فوتبال است.

او از سال 1400 به عنوان یکی از اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال هم فعالیت می‌کند و یکی از مدیران تاثیرگذار فدراسیون به شمار می‌رود. این مدیر 45 ساله که در رزومه خود عضویت در هیئت مدیره باشگاه تراکتور تبریز را نیز داراست، حالا با صلاح‌دید مدیران کارخانه فولاد از وزارت نفت به این شرکت مامور شده و چالش جدیدی را در عرصه فوتبال تجربه خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha