سعید دقیقی

سعید دقیقی با وجود شروع کارش در مس رفسنجان هنوز قراردادی با این باشگاه به امضا نرسانده است.

به گزارش "ورزش 24"، ماجرای ترک شمس‌آذر توسط سعید دقیقی و حضور او در تمرینات مس رفسنجان به عنوان سرمربی حواشی زیادی را حول این مربی جوان و موفق به وجود آورده است.

دقیقی روز پنجشنبه در این خصوص متنی را در صفحه شخصی‌اش منتشر و اعلام کرد جدایی از شمس‌آذر به دلیل مشکلات مالی این باشگاه بوده است. او گفته بود که تصمیم به ترک باشگاه همراه با سه بازیکن گرفته تا با پول رضایتنامه بخشی از هزینه‌های تیم قزوینی جبران شود.

با این حال سعید دقیقی هنوز با مس رفسنجان قراردادی امضا نکرده و معارفه وی هم انجام نشده است. دقیقی در متنی که روز گذشته منتشر کرد، در این باره هم توضیح داد و گفت که قرارداد جدیدش را به تاخیر انداخته است.

او گفته بود: «به دلیل اینکه شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرعامل محترم بودم، تصمیم گرفتم چند روزی بستن قرارداد جدید را به وقفه بیندازیم به این امید که تلاش مالکان و دوست و همراه همیشگی‌ام شهاب زندی به تامین منابع مالی از طریق دیگری بینجامد که تا به امروز بی‌نتیجه مانده است و گویا چاره‌ای جز جدایی وجود ندارد.»

باید دید تکلیف سعید دقیقی با مسی‌ها چه می‌شود؛ اگرچه بازگشت او به شمس‌آذر امری بعید به نظر می‌رسد اما مشخصا این سرمربی موفق هنوز با مس هم قراردادی نبسته و برای روشن شدن تکلیفش باید منتظر روزهای آینده بمانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha