کوپال ناظمی

کوپال ناظمی می‌گوید امیدوار است با آمدن وی‌ای‌آر آرامش به لیگ و داوران برگردد.

به گزارش "ورزش 24"، کوپال ناظمی، داور فوتبال ایران در حاشیه کلاس‌های دانش‌افزایی در تعطیلات لیگ در جمع خبرنگاران گفت: باید تشکر کنم از هیئت فوتبال استان مازندران که یک دوره بسیار سطح بالا را برگزار می‌کنند. ما به این فکر کردیم که ای کاش کلاس‌ها همیشه خارج از تهران باشد.

ناظمی در مورد وی‌ای‌آر توضیح داد: ما درحال حاضر جام ملت‌ها را داریم و می‌بینیم که هر بازی سه تا چهار بار وی‌ای‌آر به کمک داوران می‌آید. این نشان می‌دهد در لیگ داخلی خودمان چقدر به این تکنولوژی نیاز داریم. امیدوارم موانع برطرف بشود. برای آرامش داوران و جوانمردانه شدن بازی‌ها به شدت به آن نیاز داریم تا ما در نتایج تاثیرگذار نباشیم. اقداماتی صورت گرفته و من شنیدم اواخر بهمن ماه قرار است کلاسی برای وی‌ای‌آر برگزار شود. امیدوارم از ابتدای فصل بعد بتوانیم با وی‌ای‌آر قضاوت کنیم.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود اگر نیمکتی اعتراض کند او در قضاوتش لج می‌کند گفت: به نظرم این بحث غیرمنطقی و غیرعقلانی است. داوری که در زمین لج بکند با خودش و اعتبارش لج کرده است. داوران هر تصمیمی که می‌گیرند بر اساس چیزی است که می‌بینند. من با هیچکس لج نمی‌کنم و چیزی که ببینم می‌گیرم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha